Hyvää joulua!

Hyvää joulua!

Käyttäjä kuukkels aloittanut aikaan 22.12.2019 klo 13:59 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kuukkels kirjoittanut 22.12.2019 klo 13:59

Tämä vuosi on ollut todella vaikea. Alkaa nyt loppusuoralla murentua usko ja toivo ihan kaikkeen. Jo pitkään olen kulkenut masennuksen kanssa, mutta nyt alkaa synkkyyden voimat voittaa. Itsetunto romahtaa joka päivä entistä syvemmälle. Masennusajatusten kyseenalaistaminen tai sivuuttaminen muuten ei enää oikein suju. Mitä jos olenkin pilannut itse ihan kaiken? Ehkä lapset oireilee just mun sairauden takia? Ehkä mä en vaan osaa ottaa apua vastaan? Positiivisen palautteen puute voikin johtua siitä, että ei ole ollut mitään positiivista? Mitä jos oonkin just niin huono kun miltä vaikuttaa? Jos vaan valehtelen itselleni, kun samat ongelmat ihmissuhteissa vaan toistuu ja toistuu? 

Kaikista hyvistä hetkistäkin on jotenkin vedetty viivat yli ja elämä on vaan lopun odottelua.

 

Hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta kuitenkin haluan toivoa kaikille, myös itselleni.

Käyttäjä kirjoittanut 22.12.2019 klo 20:20

Hyvää joulua, kuukkels.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 22.12.2019 klo 20:24

Hyvää Joulua myös sinulle 🙂 Tuntuu, et tänä vuonna on ollu vastoinkäymisiä liikaa.. ainakin on semmonen olo, ku suunnilleen joka kuukaus oon ollu osastolla..

Käyttäjä kirjoittanut 24.12.2019 klo 10:43

kuukkels kirjoitti:
Tämä vuosi on ollut todella vaikea. ... Mitä jos olenkin pilannut itse ihan kaiken? Ehkä lapset oireilee just mun sairauden takia? Ehkä mä en vaan osaa ottaa apua vastaan? Positiivisen palautteen puute voikin johtua siitä, että ei ole ollut mitään positiivista? Mitä jos oonkin just niin huono kun miltä vaikuttaa?....samat ongelmat ihmissuhteissa vaan toistuu ja toistuu? 

 

Niin tuttuja kysymyksiä risteilee päässäsi, kuin itelläniki. On kuitenkin toivo, elämä on mahdollisuus, uusi aamu alussa, kohta uusi vuosikin alussa. Annetaan sille mahdollisuus muokata meistä parempia, toivon mukaan.

Hyvää joulun aikaa, Kuukkels ❤