Hypnoterapia?

Hypnoterapia?

Käyttäjä Miggy81 aloittanut aikaan 19.08.2018 klo 03:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Miggy81 kirjoittanut 19.08.2018 klo 03:09

Moi!

Onkohan kukaan kokeillut hypnoterapiaa mihinkään?
Olen aikaisemminkin kirjoittanut tänne tästä olosta ja kiitokset kaikille vastanneille ja lukeneille!
Pitkään kärsinyt masennuksesta, itsetunnon puutteesta siis kaikesta mahdollisesta mitä voi liittää siihen, tänäänkin uskaltauduin viimein käymään yö elämässä kaupungilla ja taas vaan
todetakseni mikä …tun luuseri 0 miiha olen!
Jos ei tytärtä olisi niin olisin siellä junan alla, mutta en tiedä miten pitkään jaksan vihata itseäni enää ennenkuin teen/taas yritän jotain lopullista. Kaikki voimat menee että pystyn tytön kanssa tekemään jotain kodin ulkopuolella ihmisten ilmoilla kun on minun viikko tytön kanssa.
Terapiassa istuttu nyt taas putkeen 2 vuotta lääkkeineen ja sama olo jatkuu.. lekurin mukaan en voi luonnettani muuttaa ja tyytyminen olisi tähän ellei jokin hokkuspokkus tapahdu! Tuntuu että enää ainoa vaihtoehto olisi hypnoterapia, kyselin lekurilta siitäkin mutta piti sitä humpuukkina.

Sori kirjoitus virheet tai epäselvä jorina mutta on taas koko maailma luhistumassa päälle.