hei!kyllä on yksinäinen olo näin pyhinä.miesystävä on ryyppäämässä kavereidensa kanssa ja minua kun ei noi ryyppäjäiset kiinnosta.suunnittelen tässä juuri,että pitäs kyllä jättää koko tyyppi,eikä roikkua huonossa suhteessa.siis parempi yksin kuin huonossa seurassa!hän kun vain lähtee ajoittain ilmoittamatta mitään sen kummemmin.suhdetta on kestänyt jo useamman vuoden ja alkoholismi vain pahenee hänellä.onneksi emme asu yhdessä.fyysisesti hän ei ole väkivaltainen mutta tämähän on juuri sitä henkistä väkivaltaa.sitten kun ryyppyreissut ovat ohi,niin hän aina pyytelee anteeksi ja on katuvainen.olen viisikymppinen nuorekas,terveellistä elämää viettävä nainen.minulla on vain kolme hyvää ystävää,hyvä että näinkin.niistä olen onnellinen,vaik ei usein tavatakaan.asun hesassa kerrostalossa ja olen työttömänä.harrastan vesijuoksua ,merenrannalla kävelyä ja lukemista.ei ollut varaa lähteä mihinkään reissuun kun on työttömänä.pitää vain keksiä sellaista tekemistä mihin ei mene rahaa.pahus kun kirjastotkin ovat näin pääsiäisenä kiinni.tytärkään ei pidä yhteyttä (27v),hänellähän on oma elämänsä,mut ois kiva jos soittelis useammin kuin synttärinä ja jouluna.mut pitää olla vähäänkin tyytyväinen,monella ihmisellä menee vielä huonommin kuin minulla.ihanaa kun on kevät,lähdenkin huomenna lenkille yksin.HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE.terveisin Pillittäjä 10.4.09
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.