Huumeista

Huumeista

Käyttäjä Unreal aloittanut aikaan 14.11.2010 klo 19:34 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Unreal kirjoittanut 14.11.2010 klo 19:34

Tuntuu et lapset ja nuoret joutuu yhä nuorempina tekemisiin huumeiden kanssa….mitään fakta tietoa mulla asiasta ei oo. mutta alotetaan noista kuoleman kauppiaista joita tuntuu riittävän aina kun yks saadaan linnaan ni uusia tulee tilalle.😠 ja rangaistukset mun mielestä aivan liian miedot mä oon sitä mieltä et hammas hampaaasta. niin montako elämää yks diileri kerkii tuhoomaan ”uransa” aikana? Ja olen kyllä nähny riittävän läheltä ja kaukaa mitä huumeet tekee… Ja mitä tulee kannabikseen et pitäiskö se laillistaa niin vastaukseni on ehdoton ei se on vaan portti kovempiin aineisiin… Ja entäs sitten nää huume liigojen pää tekijät niidenkin päätä vaan silitetään ja se saa mun veren kiehumaan

Käyttäjä unei kirjoittanut 20.11.2010 klo 20:06

Samaa mieltä kanssasi siitä, että nuoret ja lapset yrittävät olla liian aikaisin aikuisia. Juuri siksi sen huume, alkoholi ja seksi valistuksen voisi laittaa pakolliksiksi kaikille ala-aste ikäisille. Jos et ollut paikalla silloin, kun tuo tuokio oli niin et voi siltä välttyä vaan joudut sen kuuntelemaan vähän ajan sisällä joka tapauksessa. Tokihan tuo maksaa lisää, jos järjestään uusinta versio, mutta halvemmaksi se tulee, kuin se jos nuori/lapsi on saattanut itsensä huume/alkoholi puolen kanssa katko kuntoon saakka. Aloittaen jostain 4 luokasta. Tokihan ne muksut ovat silloin pieniä, mutta ei tuolloin välttämättä tarvitse mennä kaikkii karuimpiin yksityiskohtiin aiheeseen liittyen, mikä on sekin karua faktaa niiden huonoudesta.

Nauran, koska en pysty itkemäänkään. Omakohtainen seksivalitus kokemus oli koulussa 8-luokalla ja 8-luokalla oli myös se klassinen poliisin pitämä alkoholi ja huume luento vaiko peräti 9-luokalla. En muista enään tarkemmin. Liian myöhäistä kaiken kohdalla olisivat nuo valistukset olleet jos olisin koulun armoille jäänyt. Itse mie noista asia tietoa etsin. Jos en olisi etsinyt, niin tuskin tässä tätä nyt kirjoittaisin.