Huono olo - en enää halua nousta aamuisin sängystä
Minulla on epämääräinen paha olo, joka johtuu tilanteestani. Olen työtön tahtomattani, osaton, rooliton, rahaton, liian kallis asunto (sos.tsto hätyyttää muuttamaan halvempaan, mutta sellaisia ei ole) ja yksinäinen jo lähes 60-kymppinen. Ongelmistani on tehty mielenterveysongelma, vaikka taistelen, että ne eivät ole mielenterveysongelma eikä niitä voi hoitaa lääkkeillä. Näin ollen olen konfliktitilanteessa ammattiauttajien kanssa ja se rassaa minua.
Kävin äsken Alkossa ja ostin VIINAA. Ajattelin kokeilla, että saisinko hetken unhotuksen tällä tavoin. En kestä. En usko, että alkkista minusta voisi koskaan tulla, koska alkoholi ei sovi keholleni.
Haluaisin katsella vain filmejä telkkarista saadakseni unhotuksen, mutta telkkarista ei tule mitään. Katsoisin jotakin muutakin viihdettä, mutta en jaksa noita malleja ja kaikenlaisia pelkokerroin ohjelmia. Unohdusta toivoisin.
Minulla ei enää ole mitään syytä nousta aamuisin sängystä. Ruoka ei enää maistu (silti lihoan, mitä en siedä ja alan tottua päätökseen lopetta syöminen kokonaan ja siirtyä veteen).
Löytyisikö täältä ystäviä, joiden kanssa jakaa arkea jne.? En ole epäsosiaalinen, vaikka olen yksinäinen. Olen lapseton – olen tehnyt abortin, jota kadun ja synnyttänyt kuolleen lapsen. Isäni on tehnyt itsemurhan. Yksinäisyyteen olen vain ajautunut, sillä ei ole ollut paikkoja, missä tehdä uusia tuttavuuksia. Ystävät jäivät ulkomaille kun muutin takaisin tänne syntymänurkilleni pääkaupunkiseudulle. Pätkätöistä en ole saanut uusia ystäviä enkä usko enää nykytyöpaikoilla syntyviin ystävyyssuhteisiin. Tältä palstaltakin voisi löytyä joku sukulaissielu, jolla saa olla ongelmia.
Minulla on miesystävä, johon tutustuin eräässä mielenterveyspaikassa. Olemme tunteneet toisemme nyt neljä vuotta ja meillä menee hyvin suuresta ikäerostamme huolimatta (minä olen se vanhempi), joten pystyn ihmissuhteisiin. En pidä häntä mielenterveysongelmaisena vaan ongelmat ovat avioero, ylivelkaantuminen, työttömyys ja sellaiset asiat. Hän ei pidä minua mielenterveysongelmaisena vaan ihan fiksuna. Että tällaista aikuisen arkea…
Jos haluat sanoa mulle jotain, niin ota yhteyttä…Minulla on aikaa roikkua netissä ja kirjoitella sinulle ja muille päivät pitkät…