Huono olla…

Huono olla...

Käyttäjä Naana99 aloittanut aikaan 05.01.2019 klo 18:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Naana99 kirjoittanut 05.01.2019 klo 18:00

Hei. Kiitos jo etukäteen jos jaksat lukea tän.

Mulla on jo muutaman päivän ollut aika huono olla. Oon mun poikakaverilla joten mulla pitäis olla hyvä olo.
Kuitenkin eilen itsetuhoset ajatukset oli läsnä todella voimakkaina ja se ahisti vaan lisää.
Poikakaveri kysy et onko kaikki ok kun vaikutin siltä ettei oo, noh tietysti sanoin et on… Hän lähti sit siitä salille ja mä aloin itkemään välittömästi kun ovi meni kiinni koska mun oli niin huono olla.

Myöhemmin illalla olin menossa nukkuu ja poikakaveri oli vähän ärsyyntynyt et otin unilääkkeet aikaseen enkä valvo hänen kanssaan joten hän meni keittiöön tekemään omia juttujaan.
Hain vettä keittiöstä ja katoin hetken aikaa mun poikakaveria kunnes päätin mennä halaan sitä. Halasin häntä 5minuuttia kunnes uskalsin sanoo ”musta tuntuu et mulla ei oo kaikki hyvin”.
Se helpotti mut ongelmana on et hän luulee et mulla on kaikki jo paremmi vaikka musta tuntuu että jos hän ei ois täällä, mä vetäisin ranteet auki….. 😭 mulla on vaaan niin paha olla….

Mä en tiiä mitä mun pitäis tehdä..

Käyttäjä Maaria77 kirjoittanut 07.01.2019 klo 15:07

Sun kannattaisi hakea jostain keskusteluapua. Jos olet jossain oppilaitoksessa, niin onko siellä terkkaa, kuraattoria tai psykologia? Auttavaan puhelimeen tai kriisipuhelimeen voisit myös soittaa. Terveyskeskuksen tai päivystyksen kautta voi myös lähteä etenemään. Älä jää yksin pahanolon kanssa. Mukavaa, että sulla on rakastava poikaystävä -läheisten on usein kuitenkin vaikea huomata ja auttaa, kun on oikein paha olo. Heitä tekee mieli usein suojatakin omilta tunteilta. Siksi ammattimainen keskusteluapu on usein tarpeen. Sinua kyllä voidaan auttaa!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.01.2019 klo 22:11

Naana99, mitä sinulle kuuluu nyt? Onko olosi lainkaan helpottanut? Oletko saanut puhuttua poikaystävällesi?

Mun on vaikea kertoa kellekään läheiselle huonosta olostani, kun se menee lähelle itsetuhoisuutta. Ehkä mies sen aavistaa, mutta en edes hänelle sitä kerro. Ehkä pitäisi...?

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2019 klo 17:53

Moi Naana99,

Toivottavasti sinulla on jo parempi olo, mutta jos tarvitset vielä keskusteluapua ja haluaisit vaikkapa chatin kautta keskustella jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin Sekasin-chat on avoinna ma-pe klo 9-24 ja la-su klo 15-24. Pääset chattiin tuon sivun oikeassa laidassa olevan linkin kautta.

Terveisin, Kaisa NettiSaapas Kotka

Käyttäjä Naana99 kirjoittanut 08.01.2019 klo 18:21

Jardin Prive kirjoitti 7.1.2019 22:11

Naana99, mitä sinulle kuuluu nyt? Onko olosi lainkaan helpottanut? Oletko saanut puhuttua poikaystävällesi?

Mun on vaikea kertoa kellekään läheiselle huonosta olostani, kun se menee lähelle itsetuhoisuutta. Ehkä mies sen aavistaa, mutta en edes hänelle sitä kerro. Ehkä pitäisi...?

Moi!

Mulle kuuluu ihan siedettävää. Olo on jo parempi mutta voisi olla vielä parempi.
En oo puhunut asiasta poikakaverille enää, en haluu ottaa sitä esille.

Suosittelen sua kyl myös puhumaan miehelles.

Tsemppiä☺️❤️