Humpuukia vai vaihtoehtolääketiedettä?
Onko ihmiset kokeilleet vaivoihinsa vaihtoehtoisia hoitomuotoja kuten energiahoitoja tai homeopatiaa?
Mä kokeilin kerran vahingossa reikihoitoa. Tilasin ajan shiatsuun, sain reikihoitoa. Onneton, kun olen, en valittanut asiasta vaan otin uuden ajan. Ei auttanut unettomuuteen tai muuhunkaan. 😞
Nyt tilasin ajan funktionaalisen lääketieteen lääkärille. Sain homeopatiaa ja puoskaridiagnooseja. En taaskaan osannut valittaa, olin aivan liian tyrmistynyt. Ehkä nyt kuitenkin soitan sille lääkärille ensi viikolle ja haukun hänet. 😠😠
Haluaisin vain muitakin varoittaa tästä asiasta. Jos teidän kehonne tilaa joku mittailee Vegatest-laitteella, niin se on täyttä huijausta! Mikään muukaan laite ei voi mitata elimistön serotoniini- ja melatoniinitasoja niinkuin tämä lääkäri väitti tämän koneen tekevän! Kaikkea muutakin se toki mittasi… Minulla on kuulemma keuhkoissa tulehdusta ja minulla on närästystä ja happamoitunut keho ja hiivaa…. Kilpirauhanen oli sentään kunnossa!! Siis oikeesti! Kyseessä oli ihan oikea lääkäri!!! 😠