Mitä teen? Tuntuu kuin olisin aivan hukassa. Mieliala on pohjalukemissa, en jaksa tehdä mitään ja mikään ei kiinnosta. Voisin vain kömpiä sänkyyn ja viettää päivät siellä peiton alla. Yritän käydä töissä, mutta se on tosi rankkaa, työ ja työkaverit ovat ihan kivoja, mutta jotenkin nyt tuntuu, että takki on niin tyhjä, ettei jaksaisi yhtään mitään. Kotona yritän tehdä kotitöitä, mutta se on tosi väkinäistä. Ulosmenoa en edes halua ajatellakaan, vaan päivät kuluvat kotona 4 seinän sisällä. Päässä pyörii ajatuksia, mutta ei ole ketään kenen kanssa voisin puhua niistä, sukulaisten kanssa on sukset ristissä, miehen ja kavereiden mielestä olen vahva ihminen, joka ei voi väsähtää. Toisaalta puhuminen omista tunteista ei ole koskaan ollut mulle helppoa, vaikka olen hyvinkin sosiaalinen ja iloinen ihminen. Osaan hyvin roolini reippaana, vahvana ja muita auttavana ihmisenä, mutta nyt kun olen itse väsähtänyt, surullinen ja henkisesti loppu, en tiedä mitä pitäisi tehdä. Kun multa kysytään, miten menee, osaan vain vastata, että ihan hyvin, ei mitään ongelmaa, vaikka sisällä tuntuu siltä, että mä hajoon kohta pieniin palasiin. ☹️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.