hoitajana kiusaaja

hoitajana kiusaaja

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 02.12.2015 klo 21:03 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä terve88 kirjoittanut 02.12.2015 klo 21:03

Hei
Mulle kävi aikoinaan niin , että mielisairaanhoitaja harjoittelija olikin vanha koulukiusaajani. Hänellä oli edelleen samanlainen ”heikkous on sairasta” asenne.
En tiedä kuinka selvisin siitä jaksosta. Tuli vaan huomattua, että elämä on aika epäreilua..
Kiusaajat porskuttaa eteenpäin jne..

Käyttäjä Kikka4 kirjoittanut 03.12.2015 klo 11:05

Hyi, kauhea tilanne! Todella ironinenkin.. elämä osaa yllättää välillä... Ehkä tuollaisessa tapauksessa olisi voinut keskustella että ko hlö ei olisi hoitanut sinua?

Joo, olen miettinyt samaa, enkä pelkästään kiusaajien kohdalla vaan muutenkin. Tuntuu että monet ajattelemattomat ja itsekkäät tyypit senkun porskuttaa vaan eteenpäin ilman mitään. Se on todella raivostuttavaa!

😞

Voimia sulle ja muille 🙂👍

Käyttäjä LonelyWolf kirjoittanut 05.12.2015 klo 02:59

terve88, Ei sun olisi kuulunut joutua tuollaista sietämään! Vähän yhtä hullu tilanne, kuin jos terapeuttina olisi entinen koulukiusaaja ☹️ Yrititkö kertoa kenellekään, että haluat toisen hoitajan? Ymmärrän silti, että ei ehkä ollut voimia vaatia mitään muuta. Ihan kohtuutonta, että jouduit tuollaista kestämään ☹️

Olen huomannut saman ilmiön, että kiusaajat tuntuvat porskuttavan eteenpäin. Olen joskus sortunut facebookissa vilkaisemaan joidenkin kiusaajieni julkista profiilia ja kaikilla on puoliso ja jopa lapsia. Hyvin tuntuu menevän. Tiedän toki, ettei iloinen profiilikuva ja poseeraus perheen kanssa kerro aina totuutta, mutta kertoo se sen, että heitä on ainakin joskus joku rakastanut. Elämä ei tosiaan ole reilua. Tuskin niillä entisillä kiusaajilla on mitään käsitystä itsellä, miten syviä haavoja ovat aiheuttaneet. Tuntuu tosi väärältä, että kun itse on koko aikuisikänsä yrittänyt toipua kouluajan traumoista, niin samaan aikaan nämä kusipäät ovat perustaneet perhettä.