Olen aiemminkin kirjoittanut tälle palstalle aihetta sivuavasta aiheesta. Tarvitsisin neuvoja siitä, että mitä teen kun Hiv -virusfobiani menee niin pitkälle, että joudun nappaamaan jo 1-2 rauhottavaa, että pystyn nukkumaan. Tässä vähän siitä, miten oireilen: Googlailen hädissäni Hiv- viruksen tietoja netistä, kuvia Kaposin Sarkoomasta yms. Olen näkevinäni ihossani, suussani yms. Hiv -viruksen oireita. Nämä ajatukset eivät tietenkään välttämättä ole totta, mutta minua ei tämän kohtauksen aikana saa oikein uskomaan etten sairastaisi Hiviä. En ole 5 vuoteen harrastanut seksiä, koska pelkään sukupuolitauteja niin paljon. Tämä siis rajoittaa elämääni, koska en halua osittain tämän vuoksi seksiä. Olen nyt saanut jonkinlaista kognitiivista terapiaa ja tehtäviä siihen, mutta se ei aina auta. Onko muita, jotka ovat saman kokeneita? Seksiin en vieläkään suostu, vaan elän osittain tämän vuoksi sinkkuna. En liiku huumepiireissä, mutta pelkään huumeidenkäyttäjiä. Tällä hetkellä en onneksi usko, että minulla voisi olla Hiv- virus. En ole saanut koskaan myötätuntoa esim. parisuhteessa tämän vuoksi.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.