Hiv-virus foobiikon jättäminen yksin

Hiv-virus foobiikon jättäminen yksin

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 19.01.2013 klo 16:53 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä White princess2 kirjoittanut 19.01.2013 klo 16:53

Myönnän että pelkään huumeiden käyttäjiä. Huomaan kuitenkin, että puhelinlaskuni kasvavat, koska mistään en ole saanut apua. Poliisi ei ota tosissaan, terveydenhuolto ei auta, kriisikeskus ei vastaa yms. Korkeakoulut eivät tulleet vastaan. Tuntuu, että kukaan ei välitä. Mitä tehdä tilanteessa, jossa mielenterveys ja turvallisuuden tunne omassa kodissa järkkyy? En ole vuokralla asuja ja olen opiskelija. Olen taloudellisesti ja henkisesti hyvistä olosuhteista.
Netissä lukee, että tämän asian vähättely pahentaa asiaa. Asiaani on kyllä vähätelty. Pelkään rikollisuutta, mutta tutuu edelleen, että minua ei uskota. Sama kuvio toistui vuonna 99. Silloinkin saatiin uskomaan, että kukaan ei usko minua. Siksi en puhunut. Tähän asti tulokset ovat aina olleet negatiiviset. Tarvitsisin neuvoa täällä, mitä tehdä kun kukaan ei tule vastaan. Tänne neuvottiin.

Käyttäjä White princess2 kirjoittanut 19.01.2013 klo 19:44

Piti vielä lisätä, että romuttui juuri usko lopullisesti tai vähintään hyvin pitkäksi aikaa yhteiskunnan turvallisuusjärjestelmiin.