Hebefreeninen skitsofrenia

Hebefreeninen skitsofrenia

Käyttäjä Skitsofreenikon nuoren äiti aloittanut aikaan 14.09.2009 klo 20:15 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Skitsofreenikon nuoren äiti kirjoittanut 14.09.2009 klo 20:15

Eli Nuorella iällä puhkeava skitsofrenian vaikea muoto, jolle leimallista ovat tunteiden latistuminen, eristäytyminen ja ajatuksen häiriöt.
Minun tyttärelläni on tämä ja diaknosoitu tänä kesänä. Pikku hiljaa asia on edennyt tähän pisteeseen. Tutkimuksesta toiseen.
Onko täällä tukipuolella aikuista, nuorta, joka voisi kertoa mitä kuulu🙂🌻. Kerron enemmän JOS ilmenee, että olisi muitakin tilanteessa olleita…
Nyt ei tsemppaukset enää riitä…..🙂👍

Käyttäjä Skitsofreenikon nuoren äiti kirjoittanut 14.10.2009 klo 07:34

🙄nÄHTÄVÄSTI SAIRAUS ON OUTO KUN SAMASSA JAMASSA OLEVIA EI OLE ILMAANTUNUT. oSAAKO TÄÄLLÄ JOKU KERTOA ONKO ESIM HELSINGISSÄ LIVE RYHMÄÄ MEILLE OMAISILLE. TUKEA KUN TÄSSÄ TARVITSEN TAI RÄJÄHTÄÄ PÄÄ 😳

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 14.10.2009 klo 09:27

Hei,

Oletko hakenut täällä tukinetissä henkilökohtaisen tukihenkilön (oma tuki) - he ovat saanet koulutusta tällaisiin asioihin ja osaisivat neuvoa sinua ja antaa tietoa kyselemistäsi aisoista. Itse olen ollut tosi tyytyväinen omaan tukihenkilöön ja hän on aina vastannut 5 päivän sisällä - joskus jopa nopeamminkin. Keskustelu hänen kanssaan ei ole muiden nähtävillä.

Aiheesta on varmasti myös kirjoitetettu - ehkäpä saisit myös kirjallisuusvinekkejä???
Ota rohkeasti yhteyttä, ettet jää yksin.🙂👍

Käyttäjä Skitsofreenikon nuoren äiti kirjoittanut 14.10.2009 klo 18:55

🌻🙂🌻 Kiitos... Asiaa alan tutkimaan.

Käyttäjä Jokurandom69 kirjoittanut 10.12.2020 klo 10:16

Moikka! Mitenkä jakselette näin 11 vuotta myöhemmin. Olen myös todella varma, että minulla itselläni on tuo sama sairaus. Oliko hänellä alku oireet millaiset ja kuinka se diagnoosi sitten selvisi? Kiinnostaa itseäni ajatellen.