hävinnyt elämä

hävinnyt elämä

Käyttäjä särkynyt elämä aloittanut aikaan 24.09.2014 klo 20:31 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä särkynyt elämä kirjoittanut 24.09.2014 klo 20:31

joka päivä yritän saada päivästä jotenkin kiinni siinä kuitenkaan onnistumatta.yritän selviytyä seuraavaan päivään samaa sotaa päivästä toiseen.alkaa kyllästyttää voimat tuntuu olevan joskus aika vähissä kun odottaa parempaa päivää.eikä mistään tuu valoa en vaan oikein jaksa enää.mietin et pitäskö vaan antaa periksi ja kadota tilastoihin.mitä se semmonen elämä oikein on kun kaikki tuntuu vaan pahalta.moni on sanonnu et kyl kaikki vielä paremmaksi muuttuu.en vaan jaksa oikein enää uskoa.

Käyttäjä Leijona55 kirjoittanut 25.09.2014 klo 12:11

Hei Särkynyt elämä.
Mihinkään tilastoihin emme sinua päästä. Meitä on noin 20 jotka ovat lukeneet sinun kirjoitusksesi ja avun pyyntösi ja olet nyt meidän ajatuksissa. Koita löytää jokin positiivinen asia josta pidät kiinni. Olen oppinut tämmöisen hengitystekniikka avun. Pane silmät kiinni ja ajattele jotain kaunista. Hengitä syvään nenänkautta ja ulos suun kautta. Ulos hengittäessä ajat pahat ajatukset ulos ja positiiviset ajatukset houkuttelet hengittäessäsi sisään nenän kautta. Toista tämä monta kertaa ja hengitä oikein syvään. Toivon että tunnet olosi paremmaksi sen jälkee. 🙂

Käyttäjä prinsessaH kirjoittanut 25.09.2014 klo 23:17

Moi särkynyt elämä!

Sinun kannattaisi kokeilla rukoilla. Minua se on auttanut aina kun on ollut vaikeaa elämässä. Jumala auttaa kyllä. Pitää myös itse tehdä jotain asioiden korjaamiseksi ja kun itse autat itseäsi sekä rukoilet niin Jumala tulee sinua kyllä tukemaan.

Voimia sinulle. Elämässä asioilla on tapana järjestyä niin kuin oma äitini on minulle opettanut

Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 26.09.2014 klo 09:52

Hei särkynyt elämä, PrinsessaH kiteyttää ajatukseni hyvin yhteen sanaan - rukoile-.
Helpompi sanoa kuin tehty silloin kun elämä tökkii eikä eteenpäin valoa lainkaan. Raamatussa kuitenkin kerrotaan, Raamattu on Jumalan sana, ; - meidän tulisi kiittää joka tilanteessa, joka asiasta, hyvistä ja huonoista.- Ok, ei se kyllä aina tunnu luontevalta silloin kun jotain meille tosi tosi tärkeää on palasina, mutta niin Raamattu kehoittaa.
Itse polvistun silloin kun elämä on "liian hyvin" tai murusina ja kiitän Taivaan Isää ja ylistän ja sitten kerron asiani ja rukoilen miten toivoisin asian olevan mutta kuitenkin niin että tapahtuu Taivaallisen Isän tahto.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 26.09.2014 klo 11:36

Voit rukoillakkin, mutta ei sinun tarvitse siihen käyttää niitä opetettuja sanoja, vaan voit puhua ihan omilla sanoillasi, huutaa ja karjuakkin. Se on minun keinoni, puhua suoraan "yläkertaan", asioista niiden omilla nimillä, onko siitä ollut apua, en tiedä, mutta eteenpäin on menty ja vielä ei ole tullut käskyä, olla hiljaa.🙂👍