harmittaa toisinaan hitusen verran

harmittaa toisinaan hitusen verran

Käyttäjä jaanis aloittanut aikaan 01.10.2016 klo 09:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaanis kirjoittanut 01.10.2016 klo 09:02

Hei! vuosien varrella mua usein pänninyt kun yleinen sähläilyni,unohteluni,tajuamisen ja havaitsemisen pätkintä(tämä eniten!) on tulkittu joka ikinen kerta tahalliseksi! tahallani en huomaa vaaratilannetta,tarkoituksella tulkitsen ihmisten sanomiset niin että voin suuttua ja saada riidan aikaan( tapahtui viimeksi tällä viikolla), ylimielisyyttäni en lue esimiesten ohjeita kunnolla jne.jne. jatkuu loputtomasti. olen esim facebookissa selostanut tarkkaan miten ymmärrykseni ja havaintokykyni toimii: hae radiosta asemia nappulaa kovaa vauhtia pyöritellen edestakas,jää välillä hetkeks hyvin kuuluvan aseman kohdalle ja jatka taas nappulan pyöritystä vinhaa vauhtia. näin mulle menee jakeluun kaikki näkemäni ja kuulemani. on täysin säkää millon mulla sattuu olemaan hyvin kuuluva asema jonkun aikaa. tämä oli siis fb-selostukseni kavereille. 1 ymmärsi mitä tarkoitin. mulla on nykyään hirveän negatiivinen kuva ihmisistä pääasiassa juuri tämän takia että ihmiset tulkitsee käytökseni aina jotenkin pahantahtoiseksi. toki auttaa että edes 1 ihminen tajuaa mikä on homman nimi ja antaa mulle paljon anteeks! kiitos siis Johannalle!

Käyttäjä Troop3r kirjoittanut 02.10.2016 klo 22:01

Harvassa ne ymmärtäjät on voin sanoa omastakin puolesta.Pitää olla tyytyväinen kun on edes yksi joka ymmärtää asian. Sitten on vielä tämä nippu ihmisiä jotka eivät halua ymmärtää, kun päässä ei voi olla vikaa kellään. Näiden kanssa joutuu painimaan joka päivä, kelle esittää mitäkin roolia kun tietää justiinsa jokaisen ihmisen suhtautumisen ennakkoon.