Hämärtyvä todellisuus
Hei!
Mulla nämä viimeiset viikot ovat menneet kipuillen. Elämän iso käänne on menossa. Nyt multa tarvitaan maratoonarin kestävyyttä.
Nyt, kun avioero on tosi asia, se tuntuu välistä melkein pikkujutulta. Onhan se iso asia, kun 19 vuoden taival päättyy. Se päättyy toisen halusta ei mun. Siltikin se voi olla se helpottava ja vapauttava juttu.
Minussa on kuitenkin se pelokas pikkutyttö, joka ei tiedä, mitä tehdä. Mulla on iso taakka kantaa yksin. Tuntuu, että mua rangaistaan kaikesta. Eikä se aina toteudu elämässä, jos on hyvä toiselle ollaan hyvä minulle. Minussa on nyt paljon särkynyt lisää. Tunnen olevani syvällä epätoivon kuilussa.
Jostain täytyisi kaivaa energiaa toimia. Eikä nyt ole varaa tuhlata energiaa eikä aikaa ärsyyntymiseen. On se outoa sitten, kun ei tarvii kotona pelätä. Siitäkin on tullut normaali olotila. Käyn kyllä sisäistä kamppailua itseni kanssa. Mulla oikeasti hämärtyy, mikä on normaalia. Mun tunteilla on rankemman kautta nyt leikitty enkä enää pidä mun kokemuksia enää isoina.
Olen myös vahvistunut tällä matkalla, vaikka osa on särkynyt lisää. Tässä on paljon, mitä olisi saanut jäädä kokematta. Uskon ja toivon, että jalostun tästä lisää. Tulen ymmärtämään ainakin muita paremmin. Voi tätä hullun minän vuodatusta. Olen oikeesti vaan niin sekaisin.