Hei 🙂 Ensinnäkin lähetän sinulle ja teille ison lämpimän halauksen 🤗 Minusta on hienoa että uskallatte kertoa elämästänne tänne.kaikki eivät siihen pysty.puhuminen kuulemma auttaa.uskon niin.mulla itselläni elämän tilanne muuttunu ja mitä huomaan tarvitsevani on vertaistuki.tiedän etten oo ainoa maailmassa tällaisten ongelmien ja ajatusten kanssa (olen "vaan" lamaantunut).mulla on suunnaton halu ja palo auttaa muita ihmisiä.kuunnella heitä ja antaa heille tunteen että he ovat tärkeitä.olla vierellä, tukena, käsinojana, olkapäänä.
Sinusta tuntuu ettei sua oteta todesta.haluat tulla nähdyksi ja kuulluksi.
minä luen ja kirjoittelen itselleni lappusia ylös jossa erilaisia ananparseja esim: Miten uskallan sanoa Kyllä...Elämälle.
Anna itsellesi lupa voida paremmin.
Oon keränny kiviä pihalta ja tehny niistä tunnekiviä.kirjoittanu painaviin kiviin negatiivisiä tunteita ja kevyisiin kiviin positiivisia tunteita ja sanoja.sitten raahannu painavia kiviä mukanani ja miettiny kivien sanoja esim katkeruus, pelko, epätoivo ja mitä ne mulle merkitsevät ja syitä ja seurauksia ja miten niistä pääsis eroon ja kevyisiin kiviin esim: toivo, usko, itsensä halaaminen, luonto, höyhen, katse, hymy, lohdutus, turva, hengitys, tunteet menevät kyllä ohi, tunteet eivät tapa, minulle käy vielä hyvin, rakastava ja lämmin katse, ystävä jne...
näitä kiviä katselen ja koitan sisäistää pikku hiljaa niitä pieniä iloja elämässä 🙂
käyn lähipurolla päivittäin ja heitän puunlehden veden mukana menemään (huolet ja toiveet).
surffailen paljon positiivisen psykologian sivuilla ja erilaisia insta-sivuja seuraan.
mutta siltiki...itseltäni puuttuu se tunne etten oo ainoa joka enemmän ja vähemmän...miettii asioita ja elämä joskus takkuaa.
jos voin jotenkin auttaa niin kerro vaan.minusta on mukava lukea...miten te päivänne vietätte ja meette päivässä ja elämässä eteenpäin.