Haluan että minulle vastataan edes jotain.
Hei kaikille!
Olen aika uusi täällä,muttei viimeiksikään kun kirjoitin kukaan ei vastannut kirjoitukseeni.Olin vuodeosastolla töissä 3 viikkoa ja olin sairaslomalla ja eilen kävin työterveyslääkärillä ja se sanoi etten voi enää jatkaa tuota työtä,oikea käsi ei kestä ollenkaan rasitusta.Lääkäri kirjoitti lapun etten voi myös jatkossakaan tehdä sellaista työtä missä käsi rasittuu.Sain 2 viikkoa vielä sairaslomaa ja vaan lepoa.Leikattu kättä kerran ja siitä ei ole ollut mitään apua.Nyt sitten pitää etsiä uusi työpaikka ja työ jota voin tehdä.Myyjän hommiakaan voinko tehdä.Moni ajattelee kun ei sitä kipua näe,niin et sillä on varmaan päässä vikaa kun aina vaan valittaa.Ihmiset jotka ei tiedä tai eivät halua ymmärtää miten voi olla koko ajan joku paikka kipeä,niin ne sit ajattelee että se vaan valittaa ja sillä on päässä vikaa.Kyllä ärsyttää.Sukukin on pahin,ollaan muka niin kaveria ja puhutaan selän takana kuitenkin pahaa.
On niin paha olla että,sitä miettii et miksi mun pitää olla näin kipeä,mitä olen tehnyt et mua rangaistaan näin? En jaksa kotona oikein mitään,tyttö suuttuu välillä ja huutaa mulle ja mulla ei ole välillä voimia mihinkään.Pitäisi jaksaa tehdä kotitöitä ja aina vaan ajattelen että pitäisi tehdä sitä ja tätä,mut en tiiä mistä saisin voimia.
Runoni!
Kipuja,kipuja kipuja vaan
on elämässäni mulla.
Kun koittaa aamunkoi,
minulla taas kipuja on,
voi voi voi.
Olenko tehnyt väärää,
elämässäni tässä.
Miksen voi terve olla,
muuten sekoo kohta polla.
Vastatkaa ja kommentoikaa runoani!😉