Haluaisin vaan kuolla

Haluaisin vaan kuolla

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 26.11.2015 klo 09:33 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 26.11.2015 klo 09:33

En jaksa enää. ihmiset vihaa mua, ku oon tehny niille pahaa. Ei tiiä millon se viimenen päivä tulee.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 26.11.2015 klo 20:21

Nyt oon osastolla valvontayksikössä, ku menin ottaa lääkkeitä..

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 26.11.2015 klo 23:39

Moi Tyttönen vaan,

Ethän luovuta tai tee itsellesi mitään pahaa. Sun olo voi tästä vielä parantua. Kaikki eivät varmasti vihaa sua, ja on ihmisiä jotka välittää susta. Haluatko kertoa lisää miten sulla menee? Kovasti jaksamista tulevaan päivään ☺️❤️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 29.11.2015 klo 22:42

Huonosti menee vieläkin, olo on kamalan ahistunu. En mä vielä kotia lähe, ku on itsetuhosia ajatuksia edelleen. Tylsää täällä osastolla on, mut haluun yrittää edes parantua. Kauan tää ylösnouseminen kestää, mutta tuen avulla selvitään.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 18.12.2015 klo 16:37

Voimia, älä vaan koskaan luovuta.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 18.12.2015 klo 22:16

Nyt, kun tänään luin uutisista, että tosta läheisestä satamasta löyty ruumis nii alan pelkäämään varmaan kaikkea. On menny suhteellisen hyvin tässä viime aikoina, mutta nyt tuo tapahtuma, nii saa taas pelätä..

Käyttäjä arka kirjoittanut 19.12.2015 klo 07:37

Hei, Vertaistuen, Raamatun ja seurakunnan varassa vooi jaksaa päivästä toiseen. Parasta on jos kykenee töihin mutta muutenkin voi yrittää elää. Minunon vaikea hyväksyä eläkettä, syyllisyys onkova kun ei itse tienaa leipäänsä. Jos suinkin pystyt niin hakeudu töihin. Voimia.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 19.12.2015 klo 16:03

Mä en kykene oikein mihkään, haluaisin opiskella vielä jotain, ku täytän keväällä vasta 25. Mä oon oppinu hyväksyy sen, et oon eläkkeellä. Päivät tosin on tylsiä, mutta kodinhoitoon sitä aikaa saa toisinaan menemään. Onneks on tää tukinet missä voi jakaa kokemuksia ja saada verraistukee.