SELVIÄMISKEINOT MASENNUKSESTA:
Tervehdys, kuka sitten lienetkin. Irtisanomisen jälkeen tein työtä, jota puoleksi vihasin ja tein sitä lähinnä siitä syystä, että tiesin pääseväni jossain vaiheessa taas eteenpäin, jos vain tein homman kunnolla. No tein tätä hommaa sitten vuoden verran ja onnistuin siinä, kohtuu helpossa hommassa.
Pääsin sitten pykälää eteenpäin, en tosin lähellekään vielä vanhaa ammattia, mutta kuitenkin sellaiseen tilanteeseen, jossa tulot ja menot on plus miinus nolla. Eli selvitään.
Mun selviämiskeinot masennuksesta, kokeilin ihan kaikenlaista. Tässä parhaat.
1) PUNTTISALI - Ei voi keskittyä sekä isoihin painoihin, että murheisiin. Muuten tulee painot naamalle. Stressihormonit lähtee väkisinkin pois kehosta. Tein isoilla painoilla treeniä kaksi kuukautta ja tämän jälkeen olo helpottui huomattavasti
2) ÄLÄ VÄLITÄ - En viitsinyt panostaa esim. siihen maksoinko laskut ajallaan. Maksoin ne joka tapauksessa, mutta en ajallaan. En välittänyt enää pikku yksityiskohdista.
3) JUMALAN RAKKAUDEN KOKEMINEN - Kaveri maksoi mulle "Isän sydän" viikonlopun. Ihan uskomaton tapahtuma. Koin siellä aivan järettömän VOIMAVAIKUTUKSEN heikkouteeni. Tämä oli lyhyt väliaikainen apu, mutta auttoi myös eteenpäin. Tätä on vaikea selittää, nää vaan on olemassa. Ensin itkin tunnin ja sitten nauroin kaksi tuntia. Enkä edelleen ole tullut hulluksi.
Mutta suosittelen voimaharjoittelua masennuksen hoitoon. Uskon, että auttaa aika paljon.
Lopuksi voin sanoa, että näillä sielun ongelmien kanssa ei ole leikkimistä. Nämä pitää ottaa todella vakavasti ja näitä asioita pitää tarkkailla todella tarkalla otteella - ettei enää tule vastaavaa tilannetta. Mutta tässä kerroin hyvin rehellisesti minun kokemuksistani ja minun elämäntilanteestani ja minun voitoistani.
Voin sanoa samalla, että olen kyyneliin asti kiitollinen näistä ratkaisevista viesteistä erittäin vaikeiden aikojen kohdalla. Haluaisin halata teitä kaikkia jotka olette olleet tukemassa minua elämäni pimeimpinä hetkinä. 😍