Etsivä ei löydä

Etsivä ei löydä

Käyttäjä Onneton3 aloittanut aikaan 27.11.2010 klo 22:27 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Onneton3 kirjoittanut 27.11.2010 klo 22:27

Pistin palstalle joku viikko sitten viestiä, kun ahdisti oma elämäntilanne.
Löysin toisen miehen,jonka kanssa puhuimme netissä tuntikausia.
Herkkä,empaattinen,huumorintajuinen ja hyvä keskustelija.Ei siinä mitään.
Tapasin livenäkin, mutta..
Ei mitään miehekkyyttä,ei sytyttänyt yhtään.
Mikä siinä on vialla,että tämä aiempi mies,jonka vuoksi itkin isot itkut,aiheutti minussa näin voimakkaan reaktion ja kipinää kyllä riitti? Ahdistukseen jouduin syömään lääkkeitä tämän ihmisen takia ja sen vertaa hän ei viitsinyt vaivautua,että olisi selvittänyt asiat kasvotusten. En kuitenkaan kaipaa häntä enää sillä tavoin,kuin aluksi.Enkä edes ajattele joka päivä.
Nyt kun olisi ollut tilaisuus tutustua hyvään ja kunnolliseen mieheen, ulkoinen olemus tökki ja hylkäsin hänet.
Olen kyllä asian vuoksi pahoillani, mutta en usko,että rakkaus syttyy myöhemminkään,jos nyt jo tuntui siltä,että toinen ei ulkoisesti miellytä.
Ainahan sanotaan,että toisen ulkonäkö on sivuseikka ja oikeasti,jos rakastaa vain sisin on tärkein. Näinhän se on. Mutta en voi tilanteelle mitään, olin kyllä rehellinen,kun sanoin,että ei tuntunut oikealta. Ehkä osani on kulkea yksin,silti tunnen itseni välillä aivan epätoivoiseksi,koska kaipaan kumppania ja perhettä..

Käyttäjä niddeh kirjoittanut 29.12.2010 klo 21:47

Moi! Sepä se, saman olen minäkin kokenut, on niitä hyviä keskustelijoita, kuuntelijoita, sympaattisia miehiä ns. kaverimiehiä, joiden ulkonäkö ei vain klikkaa omien mieltymysten kanssa. Juuri siksi he ovatkin kaverimiehiä.. Ja en usko että kaverimiehen kanssa voisi olla suhteessa, suhde ilman kipinää/seksiä? Ei onnistu pitemmän päälle.. Ja sitten se toinen ääripää; pahismiehet, jotka eivät juuri asioista osaa keskustella, paetaan ja "puhutaan myöhemmin". Ulkonäkö on kuitenkin jotain raffia ja koukuttavaa. Usein seksikin mahtavaa. Näiden kanssa ei voi olla suhteessa tai ainakaan pitkässä, sillä ovat sitoutumiskammoisia. Ihme, jos edes mihinkään muuhun kuin fyysiseen suhteeseen heitä edes saa. Kaksi ääripäätä, kultaisen keskitien haluaisin löytää, missä kiva ulkonäkö kohtaa myös puhumisen lahjat. Anyone? 😉