Esittäydyn

Esittäydyn

Käyttäjä Anksu aloittanut aikaan 06.02.2012 klo 13:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Anksu kirjoittanut 06.02.2012 klo 13:52

Olen 41 vuotias nainen. Perheeseeni kuuluu aviomies ja kaksi teini-ikäistä lasta. Lemmikkeinä meillä on koira, käärme, lisko ja hamsteri, joista kaksi viimeistä asuu lasten huoneissa. Olen jo vuosia sairastanut masennusta ja muitakin sairauksia. Olen nyt neljättä vuotta poissa työelämästä. Nyt jälleen sairauspäivärahalla. Viimeisimmät diagnoosini olivat määrittelemätön persoonallisuushäiriö ja krooninen, vakava masennus. Lisäksi minulla fibromyalgia, hypermobiliteetti, kilpirauhasen vajaatoimintaa( struuma leikattu 1999), osa keuhkoista poistettu vuonna 2000 kasvaimen takia, selässä on välilevyn pullistumia ja hermovaurioita. Lääkityksenä minulla on nyt venlafaxin 300 mg/vrk.
En ole nukkunut vuosiin kokonaista yötä ja taloudellisesti on tiukkaa, kun toisen tulot puuttuvat. Lisäksi molemmat lapset käyvät nuorisopsykiatrian poliklinikalla hoidossa.
Jaksaminen on ajoittain vähissä, enkä tahdo saada itseäni ylös sängystä aamuisin. Kotia olen pakottanut itseni hoitamaan. Olen uusi täällä ja kirjoittelen jatkossa kuulumisiani tänne.😞

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2012 klo 18:11

Tervetuloa tänne kirjoittelemaan.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 06.02.2012 klo 20:05

Tämä onkin hyvä ketju!
Rohkea veto sinulta avata yhteydenpito näin reilusti.
Itse olen yli 50v keski-ikäinen nainen.
Kiitos avauksesta🙂

Käyttäjä isopöllöö kirjoittanut 06.02.2012 klo 21:41

Tais karata mu viesti! " ERAKOKSIKOLLE" sevverra etten meinannu uskaltaa inahtaakkaa ku laskin sut teinitytöx! Mut oonnex ootki täysikäne nii etten pääse peton kirjohin. Hitasta ja hankalaa on kirjoittelu tällä nakkinipulla. TÄYTYY olla joku helpompi tapa ihmisten kommunikoita...?