Eronnut ja yksinäinen
Jouduin eroamaan pari vuotta sitten pitkästä suhteesta, kun mies jäi kiinni suhteesta toiseen naiseen. Meillä ei ollut lapsia, ja lapsentekoikä alkaa olla ohi.
Alun kriisin jälkeen arki sujuu, kutta olen TODELLA yksinäinen. Mieheni oli paras ystäväni, muut ystävät eivät olleet arjessa läsnä. Paljon on tuttuja, ja voisin kutsua ihmisiä kylään, mutta olen usein niin masentunut ja väsynyt, että en jaksa. Olen aktiivisesti treffipalstoilla, mutta juttu tuntuu tyrehtyvän aina kun vastapuoli näkee kuvani. Olen pyöreä, mutta en mikään rumilus. Tuntuu että en jaksa sielläkään enää pettyä.
Hiljainen koti on tosi hiljainen, nytkään ei ole mitään ohjelmaa ennen maanantaita. Tämä oli pahin painajaiseni suhteessa ollessani. Yksin, ei mitään, ei ketään. Tuntuu, että käpristyn ja menetän itseluottamukseni tätä menoa. Söin masennuslääkkeitä puolisen vuotta, mutta jätin ne pois ja pärjäsin hyvin monta kuukautta.
Yritän puuhastella kotona, keksiä menoja ja soitella kavereille. Mikään ei vain tunnu muuttavan mielialaani. En haluaisi aloittaa taas lääkitystä, mutta yksinäinen talvi pelottaa☹️