Erityisherkkä ja kun kaikki vie voimat
Olen 30v äiti, opiskelen ja olen erityisherkkä sekä introvertti. Tajusin herkkyyteni muutama vuosi sitten, siihen saakka pitänyt itseäni omituisena ja muita huonompana kaikessa. Oon koittanut hyväksyä itseäni ja tämä oma diagnoosi on kyllä auttanut monessa asiassa.. Mulla oli kriisi pari vuotta sitten, kunnes vaihdoin ammattia ja nyt opiskelen uuteen joka tuntuu omalta. Teen asioita mistä nautin enkä vedä itseäni piippuun. Jos teen jotain raskasta, haluan sen jälkeen levätä. Huono itseluottamus vaan on ja pysyy.. En pääse siitä että odotan aina jonkun muun päättävän lauseet.
Mietin ja pohdin kaikkea aina ylipaljon, voisin viettää kokonaisia päiviä vaan sängyssä ja aika kuluisi siivillä kun vaan murehdin ja mietin. Kaikki muu tuntuu keskeytyksiltä, kuten lasten hoito ja kodin hoito, väsyn kun aina keskeytetään.
Nyt elän selvästi taas jossain kriisissä, kun tuntuu että haluaisin levätä 24/7.
Koulun suhteen elän vaihetta jossa mulla ei ole nyt ryhmää mihin kuulua, ei paikkaa mihin palata. Ensi lokakuuhun asti olen opiskelija, eli se ylimääräinen harjoittelija/opiskelija joka on pakko ottaa mukaan juttuihin. Näinhän se menee ennen kuin valmistuu. Mulle tää nyt tuntuu vaan niin raskaalta. Talous tiukilla ja henkisesti väsyn niin tähän.. Kaipaisin kunnioitusta ja mun mielipiteiden kuuntelua, mutta kun on se opiskelija, jotenkin vajoan sinne lattian rakoon pyytelemään anteeksi. Kun on harjoittelupaikassa tällainen, se jää päälle myös arkeen..
Nyt en oo hetkeen oikeen jaksanut edes nähdä ketään, kun en usko että kukaan mua jaksaa. Syön ihan hirveästi yhtäkkiä, uskon että mies ei kohta jaksa mua kun oon lihava. Vaistoan ihmisistä sen ”hohhoijaan” ja pyytelen olemassaoloani anteeksi.. Tää kuulostaa mun korvaan nyt ihan älyttömältä, mutta en nyt edes jaksa kerätä voimia taistella näitä ajatuksia vastaan.