Entä jos maailma tuntuu liian pelottavalta?
Olen 22vuotias naisenalku ja tuntuu etten pian kestä koko maailmaa. Liikaa vaihtoehtoja ja pelkään kuolemaa ja millään ei ole loppupeleissä väliä mitä teen. Olen koittanut opiskella, mikään ei vaan tunnu omalta. En ymmärrä omaa paikkaani täällä, mikään harrastus ei kiinnosta myöskään. Liikaa vaihtoehtoja ja silti mikään ei sytytä. Selaan vain kännykkää joka päivä, näytän kivalta ja jauhan pinnallisista asioista muutamien kaverien kanssa. En haluaisi olla tälläinen, tuntuu kuin aivoni surkastuisivat. Suren vain koko ajan enkä opi mitään uutta tai puhu järkeviä.
Kuka jaksaa elämää jossa vaan lilluu vailla mitään miellekkyyttä? Puuttuu se jokin koko ajan .Mulla ei ole mitään virkaa täällä, en ole hyvä missään. Mikään ei tunnu samalta kuin ennen, tuntuu kuin pilvilinnat olisi romahtaneet lopullisesti. Ketään ei loppupeleissä edes kiinnosta kuin oma napa täällä maapallolla. Tätäkö on olla aikuinen? Olen vain alkanut kyseenalaistamaan koko tämän p*skan.
Töissäkin käyn koulun ohella, on hieno asunto, miesystävä ja lemmikkejä. Ei sietäisi valittaa. En vaan jaksa sitä etten vapaa-ajalle keksi mitään omaa juttua! Vinkkejä kuinka selviytyä kaivataan.
Snri lääkkeitä söin mutta niistä ei ollut apua näihin pelkoihin ja ahdistuksiin juurikaan. Tasoitti hieman ja lopetin syönnin haittavaikutusten takia. Olipas sekava avautuminen. Niin ja miehelleni voin puhua kaikesta, ei silti vain riitä. Vaikka hänelläkin ollut ongelmia.