En jaksa enää elää
Nyt en tiennyt mitä muuta tehdä, niin kirjoitan tänne. Kaikki kaatuu päälle. Mulla ei ole ketään kenelle soittaa. Psykiatrian polille mulla on aikoja tosi harvoin.
Mä en tiedä mistä aloittaa, mä en ole moniin kuukausiin kirjoittanut tänne. Liian paljon kaikkea on tapahtunut ja tänään sain puhelun, joka oli kuin viimeinen naula arkkuun. Mulla ei enää voimat riitä käsittelemään kaikkea. On aivan liikaa asioita hoidettavana eikä ketään apuna. Rahatkin on loppu, pelkkää velkaa vaan.
Ihan rehellisesti, jos mulla ei olis kissoja, mä varmaan tekisin itselleni nyt jotain. Olo on sen verran epätoivoinen. Mutta mä en tiedä mitä mun kahdelle kissalle tapahtuu sitten. Mä olen ne joskus ottanut löytökissoina ja päättänyt pitää niistä huolta. Luvannut niille ja itselleni. Kuullostaa varmaan oudolta, mutta vain siksi mä olen enää tässä.
Mun elämä on ollut pelkkää sinnittelyä ja viime vuodet suorastaan kitumista. Joka kerta kun mä saan itseni vähänkään pystyyn, matto lähtee taas jalkojen alta.
Mä haluaisin sanoa, ettei musta tarvitse olla huolissaan. Mä haluan luottaa siihen itsekin. Että olen tässä viellä huomennakin, ja ensi viikolla.