Heippa volvomies! Olenkin lukenut sinun juttujasi paljon täällä.
Käyn enää yhdessä jumpassa ja sitten lenkillä. Olen ollut tämän talven erityisen väsynyt, joten en ole muuta harrastustoimintaa jaksanut ajatella. On kuintenkin ollut maatalouden kurssijuttuja, jotka antaa paljon jo senkin takia, kun saa jutella muiden karjatilallisten kanssa. Mutta niitäkin kursseja piti vähentää, kun tuntui, ettei jaksa. Olen kuitenkin ilmoittautunut muutamille tärkeimmiksi katsomille päiville vielä.
Minun energiaani on vienyt vielä äidin ja isän kuolipesän hoidot, kun mukana oli virkaholhooja, niin kaikki on niin monimutkaisempaa ja tarkempaa. Ikinä en olisi ruvennut moiseen hommaan, jos olisin tiennyt mikä työmaa, pikkuomaisuuden takia pitää tehdä, kun on edunvalvoja yhdellä osakkaalla. Tänään kuitenkin sain lakimiehen kanssa paljon eteenpäin asioita. Hurraa! En olekkaan kuin viime kesäkuusta lähtien yrittänyt jakaa rahaa 😉. Vielä on pikkumökin myynti edessä kesäksi ja kaiken ongelman heittää se, että matkaa on yli 200 km. Olen saanut kuitenkin sen välityksen annettua välittäjälle, mutta kuitenkin hommaa siinä vielä on.
Jonakin keväänä olen käynyt kutomassa ja enemmän liikuntamuotoja harrastanut, mutta nyt en. Meillä on näin keväisin navetalla vähän helpompaa, kun lehmät ovat ummessa ennen poikimista. Juuri äsken sain veroilmoitukset tehtyä, jotta ei tässä kuin vaan voi onnitella itseään!
Normaalisti käy lenkillä monta kertaa viikossa vähintään 5 kilometriä, mutta ei pakkasilla ole päässyt. Mutta nythän se on luvannut lauhempaa. Ja aurinko paistaa!!!🌻🙂🌻
Minulla ei ole yhtään oikeaa ystävää, mutta tuttuja paljon. Emme käy missään kylässä, koska teemme illalla myöhään navettatyöt. Siksi harrastuksetkin pitää olla päivällä ja niitä on tietysti vähemmän pienellä paikkakunnalla.
Olen aikaisempina talvina jonkin verran maalannut pieniä taluja, ja sitähän minä nyt voinkin jatkaa, kun voimia ja aikaa alkaa tulla. Olen myös käynyt kirjoittajakursseilla aikoinaan. Nämä molemmat auttavat paljon. Mutta niitäkään ei jaksa, jos ei jaksa!🙂🌻
Suuret kiitokset myötäelämisessä! Tänne kirjoittaminen auttaa paljon.☺️❤️