elämäni jätesäkeissä
hei ihmiset.
Olen ihan uupunut enkä enää tiedä yhtään mikä johtuu mistäkin.
pari päivää sitten selvis, että mun edellisessä kämpässä on olllut paha homeongelma, ja mähän toin sieltä sillon kaikki kamat tänne ja oon tuonu niitä pikkuhiljaa. Ja oon ollu tosi paljon kipeä. nyt sit aloin komeroita käydä läpi ja heti tuli kurkkukipu ja nenä alko vuotaan. että homeista kamaa on. nyt oon sitten heittänyt Kaikki kamani kaatopaikalle, omistan enää vaatteet ja huone tehotuuletuksessa. ..
meiän koululla myös ollut paha omeongelma, mutta nyt onneksi ensi syksystä tilat toisella puolen taloa.
tää juttu on ottanut tosi koville. en oikeen meinaa enää jaksaa. ollut nyt 4 vko kipeä, lisänä koko ajan ahdistus. Luulen et mun vuosien tinnitykset ja huimaukset johtuukin ehkä sitten homeesta. en tiedä. pelottaa.
On niin levoton, ahdistunut ja turvaton olo. oon haistavinani hometta joka paikas. omaisuus jätesäkeissä ulkona.
En tiedä onko tää taas ihan mun ylireagointia, mut toisaalta oon kyl huomannu monissaki tiloissa selvää oireilua- en meinaa saada henkeä, huimaa ja paha olo.. et jotenkin oon herkistynyt kun ei mulla mitään astmaa tms. edes ole.
ja psyykkisesti ollu myös heikossa jamassa. pari kertaa yrittänyt kotoa jonnekin näiden viikkojen aikana, mut ahdistus ja oksetus niin rankkoja et heti tulin takasin. huomen ois työkeikka- en tajuu miten selviin. auttaakohan ees bentsot.
anteeks negatiivisuus, tuntuu vaan et oon niin yksin tän tilanteen kanssa nyt.
Animi