Hapaneito kirjoitti 18.10.2014 14:45
Hei!
Perustan ryhmän/topiikin jossa on tarkoituksena keskustella ihan arkisista elämän asioista. Esim. mitä olet tehnyt tänään, miten olet voinut, mikä saa sinut jaksamaan, miksi juuri nyt et jaksa. Aiheet ovat vapaat. Toivon myös saisi hieman postiivisuutta myös ketjuun, vaikka tuntuukin että elämä ei ole oikeudenmukaista juuri sillä hetkellä.
Itselläni on tällä hetkellä ihan hyvä päivä, vaikka tuosta aamupäivästä tuntukin siltä ettei tästä päivästä tule mitään.
Oletko yksinäinen? Onko sinulla ystäviä?
Minulla ei ole. Tai jos on niin en pysty kohtaamaan ihmisiä toisen kotona, luonani tai vaikka ihan kahvikupin äärellä. Eli olen erakko. Tästä tahtoisin pois.
Tekstini ei tarvitse kolahtaa juuri sinulle, vaan voit jutella ihan avoimesti. Mikä pitää kasassa sinun elämän lankasi? Mikä saa sinut jatkamaan huomiseen?
Kaikille sydämelliset halaukset ja rutistukset näin virtuaalisesti ja toivon, että saadaan aikaan hyvä keskustelu. 🌻🙂🌻 😍
Olen tänään lueskellut opiskeluja. Olen jotenkin vähän lamassa. Mikä saa jaksamaan?Hakeuduin sellaiseen ryhmään joka oli asukastoimintaa. Siellä on fyysisiä harjoituksia, keskusteluhetkiä jne. Hakueuduin siksi, että olen yksinäinen tai yksinäisyyden tuntua on ollut. Kyllä ne juttelut ryhmässä onnistuu.
Olen vähän näköalaton. Oli hienoa kuunnella arjen juttuja, sellaisia juttuja ei kuule esim. opiskelupaikkassani. Sellaisia arkisia. Olin esim. kipu-luennolla ja varmaan oli nuorempaa sukupolvea, mutta ei siinä minusta ole mitään ihmeellistä. Voi siihenkin asiaan vähän perehtyä.
Minuun ei ole yhteydessä tai edes kasvokkain muut esim. ystävä. Siksi pidän erilaisia ryhmiä ´kotonani´. Viime aikoina on ollut enimmäkseen kasassa pysymistä. JOudun asumaan toisten ihmisten luona, joten se on vähän jännittävää, kun pitäisi itsestääkin vähän puhua.
Huomiseen saa jaksamaan ruoka ja kirjat. Tosin olen ajatellut, että se on ollut selviytymiskeinoni lapsuuden perheessä, tavallaan sillä tavalla voi myös toisen eristää, että on sellainen perhemeininki, että ainoa keino on, että lukee.
ai niin ,kävin katsomassa stand up-komiikkaa. Usein olen tilanteissa ja tapahtumissa itsekseni. Se ei mua itteäni haittaa.