Elämälle suunta

Elämälle suunta

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 17:35 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä aavameri kirjoittanut 03.04.2019 klo 17:35

Hei taas pitkästä aikaa kaikille, mitä teille kuulu?

 

Mulle kuuluu aika vaihtelevaa. Parin päivän ajan mulla oli ihan hyvä olla, ja tänäänkin aamupäivän. Nyt kuitenkin jouduin takaisin siihen suruun ja ahdistukseen, jossa niin, niin pitkään olin. En oikein tiedä mikä sen aiheutti, mutta peloistani se varmaan johtuu. Mikään ei tunnu auttavan niihin, vaan päivät kulkevat kuin sumussa. Olen yksin, todella yksin, vaikka ympärilläni on ihmisiä. Tärkeitäkin, perheenjäseniä, mutta silti sisälläni on tunne, että jotain tärkeää uupuu, jotain millä on merkitystä, jos tiedätte mitä tarkoitan. Olen yrittänyt etsiä sitä sisältäni ja luonnosta, mutta edelleen se kulkee toisia polkuja. Miten löydän sinne oikean tien, miten pääsen eroon epätoivosta?

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 04.04.2019 klo 19:11

Vähitellen tuntuu että olisi helpompaa vaan hyväksyä "kohtalo" mutta silti sisällä ei jokin halua myöntää sitä

Käyttäjä Keelok kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:30

Hei aavameri

Ei ihan paras päivä mullakaan, itse asiassa ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne nyt. Joskus pienetkin asiat tuntuu olevan ylitsepääsemättömiä ja suurentelen niitä vielä päässäni. Sitten on taas niitä parempia päiviä joskus

Rohkaistuin sun viestistä kirjoittamaan tänne. Mä tiedän tuon sun tunteen, mulla on samoja ajatuksia monesti. Munkin ympärillä on perhettä ja tuttuja, mutta keneenkään ei ole syvempää suhdetta kenen kanssa puhua kunnolla. En yksinkertaisesti kehtaa läheisilleni asioista puhua. En tiedä miksen, ehkä se on halu näyttää että pystyy elää omillaan.

Mä en osaa suoraan sanoa, miten löytää sieltä tyhjyydestä se valo, jota kohti pitää mennä ja jossa kaikki tämä pimeys kirkastuisi. Sen voin sanoa kuitenkin, että se vielä tulee vastaan jossain vaiheessa. Joku tai jokin näyttää sulle tien onneen. Et missään tapauksessa ole yksin

Pahoittelut sekavasta postauksesta. Tunnemyrskyissään sitä enemmän kirjoittaa kuin ajattelee