elämä täynnä vastoinkäymisiä…

elämä täynnä vastoinkäymisiä...

Käyttäjä heidi h aloittanut aikaan 19.07.2010 klo 22:15 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä heidi h kirjoittanut 19.07.2010 klo 22:15

elämäni on täynnä vastoinkäymisiä, enkä tiedosta onko niitä lisää tulossa tulevaisuudessani. Ensimmäinen suurin vastoinkäyminen oli tieto lapsettomuudesta jonka kanssa en ole oikein osanut elää vielä tänäkään päivänä, toinen oli sairastuminen masennukseen ja kolmas, tämänhetkinen hampaiden menetys osikseen siksi että suvussani on kulkenut huonohampaisuutta yleensä kyllä vanhuus ikäisillä mut mulle se sattu tuleen nuorempana.

ainoa hyvä puoli on se et saan kyllä nätimmät hampaat nyt elokuussa, mutta silti hieman pelottaa ja jännittää. Tuntuu vaan etten tiedä mitä pitäisi tehdä. Mietin koko ajan itsekseni että miksi juuri minulle pitää käydä näin ja vielä näin monta eri vastoinkäymistä peräjälkeen, missä olen mokanut niin pahasti että olen ansainnu tämän kohtaloni.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 20.07.2010 klo 11:54

Heippa
Niin se on kurjaa kun on paljon vastoinkäymisiä mutta niistä vaan pitää
ottaa opiksi ja elämän kokemukseksi.
Mut niitä vastoinkäymisiä kyllä tulee elämän varrella ja kai se kuuluu elämään.
Mutta kannattas olla ihmisellä ystäviä / kavereita niin kun vaikeuksista voi jutella
niin se helpottaa elämää.
Se on kyllä totta että ihminen yleensä miettii että miksi minulle jus kävi näin
mutta ei siihen osaa oikein vastata mutta elämä vaan on sellaista.
Mut onneksi noi asiat kyllä pystyy korjaamaan ainakin osaksi eli saat uudet hampaat.
Masennus kyllä kannattaa hoitaa lääkärin kanssa pois sillä yleensä se ajan oloon
pahenee jos ei käy ammatti ihmisen luona.
Oletko käynnyt lapsettomuus hoidossa???
Joo kirjoita miten olet jaksanut.
Kaunista kesää sulle