Haluaisin kysellä mistä minun kannattaa lähteä liikkeelle ongelmieni kanssa joita on paljon? Olen 26-vuotias mies joka on ajanut itsensä täysin umpikujaan. Minulla on perhe jossa on kaksi lasta ja kolmas masussa sekä olemme juuri perustaneet yrityksen. Lisäksi vaimoni taistelee omien opiskelujen loppuunviemisessä.
Kaiken tämän saaminen yhteen elämään on minulle täysin mahdotonta tällä hetkellä. Sekavuus kuvaistaa kaikkea eikä mikään tunnu miltään. Velat painaa kovasti päälle ja koska kyseessä olisi lapsillemme tuleva taakka niin alan pikkuhiljaa lyhistyä sen alle. Kovasti yritän saada parempaa huomista mutta tällä tehottomuudella se näyttää mahdottomalta.
Toinen asia on kotiasiat. Ne ovat kärsineet poissaollessani ja kireyteni takia todella paljon. Minulla on aivan ihana vaimo joka tukee jo vähän liikaakin kaikessa. Moni olisi jo häipynyt! Olen löytänyt tämän ahdistuksen myötä itsestäni pelottavia piirteitä. Olen kamalan ilkeä ihminen hänelle!!!! Tämä narsistinen piirre on tullut ihan yllättäen ja olen todella huolissani itseni kanssa. En halua mennä perheeni luokse koska aiheutan pahaa oloa niin paljon.
Miten minun kannattaisi lähteä itseni kanssa liikkeelle? 😭