Elä ja anna elää

Elä ja anna elää

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.07.2020 klo 19:53 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2020 klo 19:53

Yksinäisyydestäni huudan hänen peräänsä, kuin olisin pulassa ilman häntä. Kaipaus saada hänet jäämään luokseni on käsinkosketeltavissä. Olen kuin eksyksissä nudistileirillä. En löydä mitään piiloa, enkä peitettä vartaloni suojaksi. Yksinäni joudun kokemaan aina uudestaan ja uudestaan etten ole mitään merkityksellistä kenellekään muulle henkilökohtaisesti. Antakaa minun myös elää.

Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2020 klo 22:23

Huomaan taas etten ole mitään yksinäni. Tämänkaltaiset yksinäset illat ovat minulle kovin tavanomaisia. Yksinäni mietin kuinka muilla on mahdollisuuksia vaikka millaisiin suhteisiin. Ajattelen, etten kelpaa samankaltaisiin suorituksiin kuin muiden näen kelpaavan. Minussa piilossa oleva henkilökohtaisen seksuaalisuuden tarve uhkaa purkautua ulos. Näen kuinka kanssaihmiset ihmettelevät moista ilmiötä, kuin se olisi UFO, ja saattavat reagoida siihen kuin olisin ehdottanut heille henkilökohtaisesti seksuaalisuuteni laukaisemista. Tämä UFO tuo elämääni tarvitsemaani kipinää. En kyennyt henkilökohtaisesti olemaan seksuaalisesti itseni ulkopuolella, joten siitä tietää etten ole mies. Tämä tarve henkilökohtaiselle elämälle, näyttäytyy seksuaalisuudessani aistinvaraisesti kuin olisi miehuudella istuva nyffi-seireeni. Ehkä tämänjälkeen UFO korjautuu, naapuristoystävällisemmäksi, ja koen jälleen kuuluvani yhteisöön joka on kestävää sorttia.

Käyttäjä kirjoittanut 17.07.2020 klo 08:53

Yksinäni mietin olenko ollut jonkun toisen henkilökohtaisen seksuaalisuuden este, ja onko tältä tieltä paluuta! Yksinäisyydessäni aistin henkilökohtaisia seksuaalisia kytköksiä, joita voisi pitää henkilökohtaisen seksuaalisuuden perustana! Näitä kytköksiä voisin myös pitää kaikenlaisen henkilökohtaisen seksuaalisuuden kirouksena, jotka lopettavat seksuaaliset ajatuksetkin kokonaan kovin helposti, ilmenemällä muissa henkilöissä henkilökohtaisesti! Henkilökohtainen seksuaalisuus ei merkitse minulle perheenlisäystä eli lapsia, vaan sitä seksuaalista nautintoa, joka antaa mahdollisuuden rentoutua, ja nauttia elämäntilanteista!

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2020 klo 14:49

Henkilökohtaisesti olen tullut siihen pisteeseen, jossa henkilökohtainen seksuualisuuteni on todellisuudessa kovin harvinaislaatuinen ilon aihe, vaikka olen nainen, enkä miespuoleinen henkilö. ja usein minusta tuntuu kuin luojani katuisi sukupuoltani. Minua ei kaduta, mutta en ole sukupuolestani kovin ylpeä enää, koska en osaa suhtautua siihen henkilökohtaiseen seksuaalisuuteen, kuin selibaattissa oloon. Ja keski-ikässä kaikkinainen seksuaalisuuden mainitseminen osoittautuu seksuaalisuudeksi sukupuolten välillä, vaikka olisi yksinäisestä henkilöstä kysymys, jollaiseksi voisin jo osoittautua, ja sukupuoleltani naiseksi. Eikä nämä henkilökohtaiset seksuaalisuudet menneisyydessäni määritä minun nykyistä käytöstäni, vaan olen aina ollut henkilökohtaisesti seksuaalisesti kyltymätön.

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2020 klo 16:47

Kumpi sopisi tähän tilanteeseen paremmin selibaattiko vaiko seksuaalisuus. Tämä on kuin näytelmä, joka pitäisi elää. Pitäisi löytää omaa itseänsä kiinnostava tapa osallistua tähän elämiseen, ja huolehtia itsestään (hygienia) ja muistaa, ettei mahdollisesti ole yksin täällä.

Hommassa on yksi huono puoli, se on terveydenhoito, joka ei kyennyt hyväksymään tätä.

Hommassa on toinen huono puoli, se on en tiedosta, minne asti pitäisi matkustaa (täältä) paikanpäälle.

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2020 klo 18:30

Lomaa vielä 2 viikkoa.

Käyttäjä kirjoittanut 21.07.2020 klo 08:16

Mietin kuinka voisin edes kuvitella olevani samassa asunnossa seurustelukumppanin kanssa heti aamusta, ja miten kuvittelisin nukahtavani illalla hänen viereensä. 😁👫💓💋