Ei ystävyyssuhteita

Ei ystävyyssuhteita

Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 15.07.2010 klo 19:35 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Koppelo  kirjoittanut 15.07.2010 klo 19:35

Mistä johtuu se että minulla ei ole ystävyyssuhteita? Tai jos onkin niin ne on erittäin yksipuolisia ja pinnallisia nykyisin.. Aina käy näin!!!

Vuosien varrella olen solminut monia ystävyyssuhteita. Mutta niissä käy aina niin että, se olen minä joka kyläilen, pidän yhteyttä. Minun luona voi pikaisesti käydä 10m kahvipaussilla ohimennen kun on joko menossa tai tulossa jostakin.

Näin on käynyt nytkin.. On aivan hiljaista😞

Olen mielestäni erittäin sosiaalinen ihminen ja täksi hyvin kehuttukin, ihmisten kanssa toimeen tulevaksi.. Mutta jossakin on silti vika?!

Olen jo harkinnut muuttoa nykyisestä paikkakunnasta pois, mutta se ei tule kysymykseenkään lasten vuoksi. He vasta menettivät isänsä ja jouduimme muuttamaan pienempään. Enää en voi sitä tehdä heille. En tiedä enää mitä tehdä ja jaksanko tätä.. En pidä yksinäisyydestä..

Käyttäjä yönkyyhky kirjoittanut 18.07.2010 klo 21:58

Moi Koppelo!
Toivon sydämestäni, että löydät itsellesi läheisen ystävän. Onko sun nykyisten ystävien vaikeaa suhtautua suhun ilman lasten isää. Jos nekin tarvii oman ajan sopeutua.

Eikä sulla tunnu parhaillaan olevan helppoa. Todelliset ystävyyssuhteet punnitaan, kun on vaikeaa. Tsemppiä!

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 20.07.2010 klo 11:05

Heippa
Niin kyllä ihmisellä pitäs olla ystäviä / kavereita sillä se helpottaa elämää ja voi
kertoa iloja ja suruja.
Liity johonkin seura toimintaan niin siellä näet ja tutustut erilaisiin ihmisiin??
mietippä onko sulla esim entisiä lapsuus / koulu aikaisia ystäviä joihin voisit ottaa yhteyttä??
Voit hommata itsellesi tukihenkilön??
Liiku sellaisissa tapahtumissa missä on ihmisiä niin tapaat erilaisia ihmisiä.??
Mut parhaat ystävät kyllä erottuu sillon kun ihmisillä on ongelmia ja vaikeuksia.
niin se vaan menee.
Kaunista kesää sulle