Ei ole tulevaisuutta
Odotan vaan että joku tauti tappais, ei tarvis kitua enää.
Vaikea masennukseni alkoi reaktiivisena 30 v sitten ja siitä piti parantua.
Olen ravannut erilaisissa psykoterapioissa, syönyt erilaisia lääkkeita, ollut sairaalahoidossakin masennuksen takia.
Kaikki tämä vain tekohengitystä, eivät ole auttaneet masennukseen.
Elämässäni ei ole iloa eikä toivoa ja toimeentulokin on jatkuvasti veitsen terällä, joten sekään ei tilannetta paranna, vaan vetää alaspäin.
Riippakivenä on lisäks ADHD, mikä vaikuttaa siten että tylsistymisen kynnys on matala.
Mitään riippuvuussuhteita ei ole mihinkään aineisiin, onneksi. Vaikka itsensä turruttaminen voisi helpottaa hetkeksi.
Haluisin osata nauraa, iloita elämästä, nyt odotan vaan että päivä kuluisi pian, että pääsen nukkumaan ja toivon että yö kestäisi kauan.
Elämääni kuuluu vain 3 lenkkiä päivässä. Koirat pitävät minut elossa, jollei niitä olisi, niin ei minuakaan olisi enään.
Itseni eteen en jaksa tehdä mitään, koirien eteen teen kaikkeni, koska ne ovat rakkaita minulle.
Ihmissuhteita ei enää ole, on vain hyvän päivän tuttuja.
Jouduin 15v sitten työkyvyttömyyseläkkeelle, paloin työssäni loppuun, osa syyllinen on ADHD, kun vauhtipyörä käynnistetään, niin se ei pysähdy.
Taustalla on isäpuoleni hokema, tosta likasta ei tuu ikinä mitään. Luulen että olen koko ikäni sen vuoksi todistellut itselleni, että olen hyvä ja ahkera ja teen työni täydellisesti ja kiihdytän tahtia, jos työt lisääntyy .. näin tein kohtalokkaasti.
Siinä meni mulla stressinsietokykykin lopullisesti.
Kun en kelvannut enää töihin, niin tunsin pudonneeni kokonaan ulkopuolelle ja se ei ole kadonnut mihinkään.
Eräs ystäväni, nyk entinen ystävä, sanoi kuuluisan lausahduksen, ota itteäs niskasta kiinni, on hänelläkin masennusta. Mutta masennustahan on eriasteista ja erilaista, sitä hän ei ymmärtänyt.
Aiemmin kesän aurinko piristi, nyt ei sekään enään auta. Talvi kuluu zombiena.
Haluisin jaksaa tehdä jotain, mutta hyvä kun aamulla saan itseni pakotettua lenkille. Sitten odotan päivälenkkiä ja seuraavaks iltalenkkiä, jotta pääsen taas nukkumaan.
Koen itseni hyödyttömäksi olennoksi, nukun paskon ja kulutan luonnonvaroja.
Joku sano jossain viestiketjussa, jotenkin näin että kannattais suhtautua masennukseen kuten mihin tahansa sairauteen.. siis en mä ainakaan iloton ja tylsämielinen ja jatkuva uupumus niskassa halua olla.
Elän just sen aikaa vaan kun koirani elää ja se on siinä sitten. Mua ei saa mihinkään vanhustentaloon jossa on muiden armoilla.
- Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 1 kuukausi sitten. Syy: Viesti karkas liian aikasin, kesken kirjotuksen