ei kukaan varmaan usko

ei kukaan varmaan usko

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 03.10.2013 klo 21:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä rrr kirjoittanut 03.10.2013 klo 21:18

hei,

en ole pystynyt 15 vuoteen viettämään yhtäjakoista pitkää aikaa pk-seudulla asunto yms. sosioekonomisten vaikeuksien takia. Nyt kun olin säästänyt työttömän omaehtoisesta tuesta ja tuli tilaisuus asua ilmaiseksi puolitoista kuukautta, lähdin viivyttelemättä.
Olen jo sopinut työhaastattelun ajankohdan ja kävelen tosi paljon, koska haluan nähdä maailmaa. Olin niin monta vuotta (en edes kehtaa kertoa kuink amonta) olosuhteissa, jolloin en pystynyt mitään ssuunnittelemaan omassa elämässäni.
Ihmettelen kadulla, kaupoissa ihmisten elämänmenoa, tyylejä, valintoja tms. Vaikka tämä jäisi viimeiseksi reissukseni pk-seudulla tässä elämässä, on mitä muistella , ja voin sanoa nähneeni. Seuraava askel olisi järjestää jotenkin ittensä, jos töitä on, asumaan. Kattelen kun ihmiset syö hienoissa ravintoloissa yms. Voi olla, että se on vähän tirkistelyä, mutta pidän siitä. Pidän sitä myös kauteuden opetustuokiona, jota opettelen sietämään sitä, että jollain toisella on asiat jotenkin toisin.

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2013 klo 13:25

Mie varmaan ymmärrän asian aivan väärin mutta epäietkö ettei kukaan usko, että sie olet Hesassa ja kuljailet kaikkialla ja nautit olostasi?
Miekin sitä joskus teen ja siksi mie uskon, että sulla on mukavaa.

Jos meni väärin, pitää uskoa jotain muuta.