ei apua psyk.hoitajalta

ei apua psyk.hoitajalta

Käyttäjä SaraN aloittanut aikaan 14.12.2015 klo 11:17 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä SaraN kirjoittanut 14.12.2015 klo 11:17

Ahistaa, masentaa, v****aa, öisin en saa unta ja mietin itsemurhaa. Tänään oli aika psyk.hoitajalle ja olin jo innoissani odottanut että saa apua ja pääsee puhumaan jollekkin. Käynti oli kyllä täys pettymys. Hoitaja kyseli ihan ihme kysymyksiä, joihin en osannut edes vastata ja puhui mulle tosi inhottavaan sävyyn.Itkuhan siinä tuli kun tunnen itseni muutenkin ihan paskakaksi, hän vaan pahensi tilannetta. Kenties joku uusi metodi? Ohjasi mua menemään johonkin muualle (kun hänen mielestä olen ihan kunnossa) kyllä tuli idiootti olo….

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.12.2015 klo 12:58

Outoa...!

Käyttäjä Ilo1970 kirjoittanut 14.12.2015 klo 13:20

Juuri samanlaista hoitoa kerran saanut ja nyt olis tarve mennä mutta en uskalla kun tuollainen kohtelu oli viimeeksi. Tiedän niin tunteen.

Käyttäjä SaraN kirjoittanut 14.12.2015 klo 13:46

Mulle oli muutenkin tosi korkea kynnys hakea apua, nyt se vasta hirveeltä tuntuukin.Tuntuu että en kehtaa..... Mut pakko se on vaan jotakin keksiä jos haluaa ja tarvii apua

Käyttäjä Jennibee kirjoittanut 14.12.2015 klo 14:48

Hei SaraN!
Ikävä kuulla, että sait noin huonon ja oloasi pahentavan kokemuksen. Varaa rohkeasti uusi aika, pyydä että saat tavata jonkun muun hoitajan. Selvästikään hän ei ole oikea ihminen sinua hoitamaan ja auttamaan. Hoitaja ei voi sanoa, että olet väärässä paikassa, etenkään silloin jos kerroit itsemurha-ajatuksistasi. ☹️

Minä uskon siihen, että tuntemuksesi, ahdistuksesi ja kaikki on todellista, ja niin on myös sinun avuntarpeesi. Älä anna inhottavan hoitajan viedä voimiasi. Varaa aika jollekin toiselle ja kerro myöskin tästä kokemuksesta, tuosta saa ja pitää valittaa eteenpäin.

Tsemppiä, eiköhän tästäkin selvitä!🌻🙂🌻

Käyttäjä SaraN kirjoittanut 14.12.2015 klo 16:19

Sen teen! Kiitos rohkaisusta Jennibee

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 14.12.2015 klo 17:51

Kokemusta tuollaisesta hoitajasta. Itku pääsi minullakin silloin. Puhumisen tarvetta
olisi ollut. Hoitajaa ei kiinnostanut.

Käyttäjä Leealea kirjoittanut 15.12.2015 klo 10:38

Hei, en tiedä onko heillä nyt joku uudi metodi mitä kokeillaan, ihan sama juttu mulla kun viimeksi kävin. Kehotettiin vaan ottamaan "itseä niskasta kiinni" ja ajattelemaan myönteisesti mutta se on aika haastavaa. Nolottaa ja hävettää kun ei pysty.. En tiedä miten pääsisi toiselle hoitajalle ( ja onko siitä mitään hyötyä)