Citaloparm lopetus

Citaloparm lopetus

Käyttäjä ropsu90 aloittanut aikaan 17.07.2016 klo 13:33 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ropsu90 kirjoittanut 17.07.2016 klo 13:33

Saan citaloparmista huonon olon soitin psykan polille ja sanoin että haluan lopettaa kyseisen lääkkeen ja ne sanoi siellä että ei et voi lopettaa sitä 😠 no syy oli se että mun mieliala ei muuten pysy tasaisena. paskanmarjat! kyllä pysyy! lopetin lääkkeen itse ja olo on ollut paljon parempi paria itkukohtausta lukuunottamatta muuta ongelmaa ei ole ollut. äitini jaksaa jankata että mun pitää mennä psykan osastolle kun vähän kilahdin sille ja mulla oli huono päivä. minusta siitä olisi enemmän haittaa kun hyötyä että menisin sinne. ahdistuisin vaa lisää kun makaisin vaa siellä ja kotona on parempi olla avopuolison ja kissan kanssa. äiti sai jostain päähänsä että mie tappaisin mun miehen vielä mä olin että mitäs helkkarii mistäs se nyt ton sai päähänsä? ihme fantasiat äiti kullalla sori vaa. en minä nyt mikää hullu oo😭

Käyttäjä Sirpale82 kirjoittanut 18.07.2016 klo 14:47

ropsu90 kirjoitti 17.7.2016 13:33

Saan citaloparmista huonon olon soitin psykan polille ja sanoin että haluan lopettaa kyseisen lääkkeen ja ne sanoi siellä että ei et voi lopettaa sitä 😠 no syy oli se että mun mieliala ei muuten pysy tasaisena. paskanmarjat! kyllä pysyy! lopetin lääkkeen itse ja olo on ollut paljon parempi paria itkukohtausta lukuunottamatta muuta ongelmaa ei ole ollut. äitini jaksaa jankata että mun pitää mennä psykan osastolle kun vähän kilahdin sille ja mulla oli huono päivä. minusta siitä olisi enemmän haittaa kun hyötyä että menisin sinne. ahdistuisin vaa lisää kun makaisin vaa siellä ja kotona on parempi olla avopuolison ja kissan kanssa. äiti sai jostain päähänsä että mie tappaisin mun miehen vielä mä olin että mitäs helkkarii mistäs se nyt ton sai päähänsä? ihme fantasiat äiti kullalla sori vaa. en minä nyt mikää hullu oo😭

Moikkis!
Se nyt on selvä, et ole hullu. Ei kukaan ole.
Kauako sä nyt oot syöny sitä lääkettä? Tuleeko sulle muita oireita siitä kuin huono olo? Kuinka vanha sä oot? Kerro vähä miten sä jouduit psykan polille?

Se Citalopram on hyvä lääke jos toimii, mutta ilmeisesti sulla ei.
On onneksi olemassa muitakin mielialalääkkeitä, ei toi ole ainoa, joillekin vaan ei tietty lääke sovi. Ymmärrän kyllä sua, ettet halua osastolle. Äitisi on huolissaan susta, vaikka se tuntuuki ärsyttävältä sinusta, mutta niin ne äidit tuppaa huolestumaan, vaikka syytä siihe ei oliskaan. Mulla kyseinen lääke purettiin pois siksi, kun alotttiin uus mielialalääke tilalle.
Kirjottele miten sulla menee.

Tsemppiä🙂👍

Käyttäjä ropsu90 kirjoittanut 19.07.2016 klo 12:22

Joo eli jätin citaloparmin pariks päiväks pois. aloin saamaan itkukohtauksia iha pikkujutuista ja olo oli iha hirvee sitten aloitin se taas ma nii olo on ollut hyvä ei ahista eikä purista 🙂 psykan ajat soutaa ja huopaa mul piti olla aika 19 mut sitte se siirtyi elokuun puolelle ja nyt tänä aamuna yllätys yllätys aika onki huomenna mitäs helkkaria? olen sopinut huomiseksi muuta menoa ja tuntui että toi aika tuli ihan puskista 😀 yritin soittaa mut mun psyka on lomalla nii vähän vaikee soittaa ja perua

Käyttäjä Mousse kirjoittanut 20.07.2016 klo 15:51

Olen syönyt 5 vuotta ja kaksi kertaa yrittänyt lopettaa. Huonosti on käynyt. 2-3 kuukauden päästä lopetuksesta masennus päälle uudelleen.
Enää en lopeta. Haluan pysyä "pinnalla" ☺