Aviliiton ylä ja alamäki.
Olen naimisissa, lapset maailmalla ja heidän asiat ovat kunnossa. Asun mieheni kanssa kaksistaan.
En tiedä onko sitä liian tuttu tai lukee puolisoaan, hänen aina kommentoimatta mitään.
Riidat tulee harvemmin, mutta ovat sitäkin tulisempia siis minun puoleltani.
Tuntuu kun suutun, että voisin tehdä miehelleni mitä vain. Hän on hiljaisempi ja vetäytyy kuoreensa kun riita tulee ei siis osaa riidellä.
Tämä viimksi käyty riita kun alkoi sanoin ”huusin” hänelle etä puhutaan nyt heti asiat selviksi ettei tule pitkää mökötystä ja asiat vain vaikeutuu.
Ei tämä puhu eikä pukahda ja minuakos se ottaa päähän, luulen että hän tekee sen kiusatakseen, jälkeenpäin puhuttaessa hän kieltää kiusaamisen hän menee vain lukkoon.
Hän on hyvä mies ei lyö ei juo mutta miten saada rakentavasti riitelemään, tai puhumaan. Kyllä olen miettinyt että jos hillitsisin itseni enkä huutais jospa hän sais puhutuksikkin, tai kyllä minä aluksi yritän puhua maltillisesti.
Vai onkohan tämä pitkän liiton vaikeus kun luulee tuntevansa puolison ajatuksetkin.
Olen hänelle sanonutkin, pelkään jo itseäni kun suutun, huh tämäpä oli vaikea kirjoittaa. Asia lyhykäisyydessä pelkään tulevia riitoja, niiltähän ei elämässä välty.