Auttakaa

Auttakaa

Käyttäjä Sekoamassa aloittanut aikaan 23.09.2010 klo 09:27 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Sekoamassa kirjoittanut 23.09.2010 klo 09:27

Auttakaa please. Olen kaukomailla tällä hetkellä joten ei voi soittaakaan. MUlla alkaa jaksaminen loppua. Asiat pitäisi olla ok, mutta kun ei ne ole. Joudun matkustamaan paljon työni vuoksi vastoin tahtoani. Olisin mielelläni kotona ja uutta toimea olen etsinyt jo vuosia mutta kun ei löydy. Korvaus töistä on ihan ok, mutta nyt vuosien jälkeen olen ymmartänyt että raha ei tee minua onnelliseksi. Rahaa suurempi asia olisi saada viettää aikani kotona.
Pitkät ajat ulkomailla lisää vaan juopottelua, koska se tuntuu helpottavan ainakin hetkeksi, mutta seuraava päivä on vain kauheampi ja paha olo vaan lisääntyy. Nyt pyydän joltain apua, joku ketä vaan kuuntelisi, tuntuu siltä etten jaksa tätä enää kauhean kauan, varsinkin humalassa on niin itsetuhoisia tuntoja, etta tuntuu siltä että koska minä vaan päätän päiväni, Siihen ei pitäisi olla mitään syytä mutta paukut alkaa olla vähissä, ehkäpä kuolema on minulle ainoa vaihtoehto rauhaan.

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 23.09.2010 klo 10:35

Hei,

Millaista työsi on? Miten vapaa ja työ rytmittyvät? Millaisista asioista pidät? Mikä sinua odottaa kotona ja kuinka kauan voit aina olla siellä?

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 23.09.2010 klo 11:03

Heippa
Jätä ekaksi pois viinat niin elämä kummasti helpottaa sillä yleensä ongelmat johtuvat
viinasta ja sit tulee viellä pahempi olo tee muuta hauskaa sen tilalla.
Rajoita elämää silleen että tietyn ajan olet töissä ulkomailla ja tietyn ajan olet
kotona ei ihminen voi jatkuvasti olla menossa.
Hiljakseen paranna elämän laatua.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä Sekoamassa kirjoittanut 23.09.2010 klo 11:21

Työ on projektiluontoista. Joudun olemaan poissa kotoa 6-8 viikkoa kerralla. Kotona olen yleensä nelisen viikkoa.
Kotona mulla on kyllä kaikenlaista kivaa tehtävää, kuten esim. kalatus. Siinä kaikki murheet unohtuu. Yleensä tiedän aikatauluni melko tarkkaan ja aina kun lähtöpäivä lähestyy niin tulen kiukkuiseksi ja jopa puolisoni saa osan siitä kiukusta, ihan vaan mun äksyilynä. Ei se hänen vikansa ole että minä joudun lähtemään, mutta hän on ainoa lähipiirrissä. Saisipa kääntää kelloa taaksepäin niin en koskaan olisi aloittanutkaan tätä työtä. Helppo sanoa jälkikäteen.