En jaksa tätä lääke-seurantaa. Tuntuu silloin kun ei ole Temestaa veressä, niin kaikki tökkii. On hirveitä kipuja ja en tule kenenkään kanssa toimeen. Paras annos päivässä on noin 6 tablettia vaikka lääkäri sanoi että 3 on maksimi. Mutta kun se ei tajua, että tässä on elämästä ja kuolemasta kyse. Mun on pakko saada vähintään 5 päivässä, muuten en pysty toimimaan. Tämä riippuvuus on monen vuoden käytön tulosta. Mutta silti, miten psykiatrini voi olla niin kylmä ihminen, että laittaa minut lääke-seurantaan joka voi päätyä kohtalokseni.
Ne päivät milloin Temesta on loppu, ovat aivan sietämättömiä. Niinä päivinä haluaisin kuolla. En pysty silloin lähtemään mihinkään. Rintaan sattuu. En pysty keskittymään. Olen koko ajan vihainen. Olen silloin aivan paniikissa.
Tiedän että pitäisi vähentää ja kyllä sitä teenkin, mutta se perkeleen psykiatri on niin kylmä ihminen, että ei välitä vaikka mulla olis sietämättömiä tuskia. Sitä ei voi toinen käsittää millaiset tuskat käytön lopettaminen tuo…
Jos en pääse pois lääke-seurannasta niin se menee siihen että ostan sitten katu kaupasta. Sillä ilman kyseistä lääkettä elämästäni ei tule mitään. Tuntuu että ilman lääkettä kuolen. Näin se vaan tuntuu olevan…☹️