Alkoholi ongelma + pettäminen+ yliampuva mustasukkaisuus!! APUA!
Mulla on tosiaan ollut elämässäni lievää alkoholistisuutta ja alkoholin alaisena saatoin pettääkin kumppania ja tehdä vaikka mitä tyhmää. Ehkä join ahdistukseeni suurimman osan, mutta joka kerta se meni siihen etten pystynyt kontroloimaan itseäni. Kaikesta huolimatta miesystäväni on pysynyt rinnallani. Mutta kärsin myös yliampuvasta mustasukkaisuudesta, voin saada paniikin kun hän edes moikkaa toista naista. Onko kellään ollut samanlaista? Miten pääsisin tästä oireiluista? Järkevästi kun ajattelen niin en nää syytä miksi hän ei voisi tervehtiä ja ehkä vaihtaa pari sanaa toisenki sukupuoli edustajan kanssa, mutta kun se hetki tulee niin sekoan. Tekis mieli tarttua pulloon! Mutta olen lääkityksen voimin nyt raitistumassa.
Baareilun takia mulla ei varmaan muuta ystäviä olekaan kun nämä baarihiiret enkä niitä ystäviksi voi edes kutsua, ikinä nää selvinpäin heitä. Ja muutenkin yritän siitä piiristä irrottautua ja saada tosiystäviä ihan tämän raittiin elämänki vuoksi jotka ei pidä joka viikonloppu baareissa notkumisesta. Tosin nämä ”baarikaverit” onkin kaikonneet kun huomaa etten minä rellestäkkään joka viikonloppu baareissa, että se niistäkin ”ystävistä”.
Mikä oikeasti avuksi tähän mustasukkasuuteen?? Tiedostan, että itselläni ei ole itsetuntoa, itsevarmuutta ollenkaan. Ei sitten pisaraakaan eikä se ole millään edes noussut pohjalukemista vaikka mitä olisi tehnyt 😑❓ Olen ehkä sitten lievä kontrolli friikkikin. Joka tapauksessa minulla on todella pahaolla enkä pysty muuttumaan miten haluisinkaan tämän mustasukkasuuden takia. Olen jopa aloittanut uuden elämän raittiina ihmisenä……
😭