Alkaa tökkimään

Alkaa tökkimään

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 05.03.2011 klo 11:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 05.03.2011 klo 11:00

kymmenes kerta kahden vuoden aikana kun sain keuhkokuumeen taas sairaalassa, edellisestä kerrasta oli kolme viikkoa, alkaa jaksaminen loppua ja rahat kun ei pysty töitä tekemään.
lääkärit ovat ymmällään, mutta jonkin taudin jäljillä kuitenkin onneksi ovat.
Mutta pelkään että masennus alkaa uusimaan tämän kierteen takia.
pelottaa tulevaisuus, määrätäänkö uudelleenkoulutukseen vai joudunko konttorirotaksi?😭

Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 06.03.2011 klo 12:18

Tsemppiä Mara70! Toivon lääkärin pystyvän auttamaan sua. Ei toi ihan normaalilta kuulosta. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa!! 🙂👍

Käyttäjä taippi kirjoittanut 06.03.2011 klo 13:40

Hei Mara70!

Voihan kiesus, on sulla kestämistä, ei voi muuta sanoa☹️

Tuntuu varmasti jo toivottomalta, mutta uskoisin lääkärien tekevän kaikkensa, jotta saisivat sinut kuntoon!!

Onko se niin paha jos joudut uudelleenkoulutukseen? Itselläni se on edessä ja olen yrittänyt löytää siitä hyviä puolia, kuten sen, että nyt pääsen toivottavasti tekemään enemmän mielenkiintoisempaa työtä.
Mutta onhan siinä kuitenkin raskasta aikaa opiskellessa ja valuuttapuoli joutuu koville, ellei eläkeyhtiö suostu jelppaamaan(minulla onneksi suostuu).

Paljon voimia sinulle ja pikaista paranemista. Älä luovuta...🌻🙂🌻

Käyttäjä Etsijä kirjoittanut 06.03.2011 klo 17:19

Kurjaa, että Sinulla menee noin huonosti... nyt sitä kärsivällisyyttä tarvitaan! Onneksi olet kuitenkin hoidossa. On selvää, että mietit tulevaisuutta ja mihin työhön kykenet, mutta eiköhän asia ratkea, kun saavat sinut siellä parempaan kuntoon.

Koko sydämestäni toivon sinulle jaksamista, rukoilen puolestasi ja pidän peukkuja, jotta paranisit pian! 🙂👍

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 07.03.2011 klo 14:36

taippi kirjoitti 6.3.2011 13:40

Hei Mara70!

Voihan kiesus, on sulla kestämistä, ei voi muuta sanoa☹️

Tuntuu varmasti jo toivottomalta, mutta uskoisin lääkärien tekevän kaikkensa, jotta saisivat sinut kuntoon!!

Onko se niin paha jos joudut uudelleenkoulutukseen? Itselläni se on edessä ja olen yrittänyt löytää siitä hyviä puolia, kuten sen, että nyt pääsen toivottavasti tekemään enemmän mielenkiintoisempaa työtä.
Mutta onhan siinä kuitenkin raskasta aikaa opiskellessa ja valuuttapuoli joutuu koville, ellei eläkeyhtiö suostu jelppaamaan(minulla onneksi suostuu).

Paljon voimia sinulle ja pikaista paranemista. Älä luovuta...🌻🙂🌻

Pidän työstäni, ei kahta samanlaista päivää, (olen kiertävä huoltoteknikko) en millään sopeutuisi kellokorttejen armoille, siitä seuraisi romahdus.
Tätä työtä olen tehnyt 21 vuotta, mutta nyt näyttää, että en kestä enää ulkoilmaa, siksi pelko uudelleenkoulutuksesta.
Juuri pääsin sairaalasta pois, viikko sairaslomaa ja sitten taas töihin.

Käyttäjä Koppelo  kirjoittanut 07.03.2011 klo 17:57

Eikä😑❓ Toivottavasti saisivat tauti kierteen loppumaan, niin ei tarvitsisi ajatella uudelleen koulutusta.. Mutta jos sellainen tulisi eteen, niin oletko ajatellut mikä olisi sellainen mitä haluaisit tehdä?!

Tsemppiä kovasti että tautikierre selättyisi ja saisit nauttia siitä mitä teet!🌻🙂🌻