Ajattelin tossa juhannuksena tehdä itsemurhan.
Moi.
Ajattelin kirjottaa tänne, kun en nyt tiedä minne muualle voisin tästä kirjottaa. Joo olen hoidossa ja kaikkea ja asiat on päällisin puolin kunnossa. Talous on hyvin ja niin edelleen. Olen sairaseläkkeellä, mutta on järkyttävän paha olla välillä ja sit välillä on hyvä jakso. Mietin tosissani teenkö itsemurhan vai en. Mä urheilen ja pidän itestäni huolta ja sen minkä jaksan. Mutta multa on viety lähes kaikki mitä vaan voi viedä. Eli mulla ei ole edes yhtään kaveria/ ystävää elämässä ja viime kesänä menetin avovaimon ja siinä mulla oli uusi perhe, kun omat sukulaiset ei välitä musta eli olen yksin elämässä. Mulla ei ole kuin avohoitopaikka jossa käyn. Sekä lääkärin tapaamiset ja liikunta harrastukset. Siinä mun elämä tällä hetkellä. Ei muuta. On järkyttävä ikävä eräitä ihmisiä välillä ja muuta kaikkea. Ei vaan pääse yli. Mä olen tosissani itsemurhan suhteen. Kaikki mihin kosken niin mä menetän sen, aina. Enää en uskalla mitään suunnitella tai sitoutua mihinkään. Mua houkuttaa uusi maailma tuolla kuolleitten parissa jos siellä olisi jotain mukavempaa tarjolla kuin täällä. Miksi väkisin täällä, kun ei oo mitään täällä?