Hei!
Viime yönä se sitten tapahtui: fyysinen romahdus. Kesken työn kolmen maissa maailma keinui silmien edessä ja tajunta oli mennä. Kerroin siitä solukaverille, joka ohjasi mut istumaan. Pomo näki mut valkoisena ja talutti mut lepohuoneeseen sekä toi vettä ja suklaata. Mulla oli verensokeri alhaalla, kun en muistanut syödä ja niskahartiaseutu jumissa töistä.
Muutenkin koen töistä painostusta ja teen täysillä niin kroppa pettää nyt sitten mielen ohella alta. Mulla on työnsuhteenkin valtavia pelkotiloja. Puhuin niistä terkkarin kanssa tänään. Pelkäsi päästää mua kotiin tänään, kun havaitsi mun olevan tavallista itsetuhoisempi. Olen nyt itseäni kohtaan vaarallinen. Mikään järkipuhe ei mua nyt oikein tavota.
Kukaan ei nyt oikein tajua sitä, että pelkään töissä joutuvani tilittämään mun sairaspoissaolojen syyt. Vaikeaa on jo mainita masennus saati sanoa neljälle silmäparille sana RAISKAUS. Se saa mut hirvittävän pelon ja paniikin valtaan. Paikalla on mun pomo, pomonpomo, lääkäri ja luottamusmies. Näen jo mielessä, miten joudun paniikkiin, pakenen vessaan ja vedän ranteen auki. (nurkkaan ahdistettuna riski on suuri ja työtakin taskusta löytyy mattopuukko) Mulla on hyvin pelottava suunnitelma valmiina. Pomo on ainakin yrittänyt ettei mun kanssa tarvitse kyseistä sessiota järjestää. Se on vaan, että isommat herrat päättää.
En tiedä, mitä tehdä. Enkä ymmärrä, mitä teen mun pelkotilojen kanssa. Olen kyllä mielelläni töissä se positiivinen hullu.