Olen 26-vuotias nainen. Käyn töissä, olen sosiaalinen ja niin sanotusti ”normaali”. Elämässä on tullut vaan aika ikävä asia vastaan, vaikka kaikki muu on okei. En ole koskaan saanut vastinetta tunteisiini jos olen ihastunut tai kiinostunut miehestä. Olen jopa kerran antanut mahdollisuuden ihmiselle jonka luulin olleen kiinostunut minusta, mutta mitä ilmeisemmin olin ymmärtänyt asian erittäin pieleen.
Tässä jokin aika sitten koin ehkä elämäni pahimman pettymyksen ja sydänsurut. Nyt tuntuu että viimeistään se oli todiste siitä että olen jostain syystä varmasti ikuisesti yksin.
Mielestäni ei pidä etsiä parisuhdetta väkisin, mutta miksi joka kerta tulen torjutuksi jos elämään ilmaantuu joku johon haluaisin tutustua paremmin… Se asia on viimeaikoina vaivannut päänuppia joka päivä ja illalla itkettää. Varsinkin kun eräs minulle tärkeä ihminen on tehnyt selväksi ettei kiinnostuisi minusta vakavasti missään elämäntilanteessa. Olemme tunteneet 10 vuotta ja jotenkin mietin miksi edes ihminen jolle olen ollut täysin avoin kaikesta ei osaa edes kertoa mitä teen väärin. Miksi aina jään yksin.
En tiedä onko kenelläkään mitään neuvoa tai kokemusta tällaiseen? Tuntuu niin pahalle kun ei oikein enää haluaisi niitä sydänsuruja vaan. Olisi ihana rakastaa ja saada vastarakkautta… Löytää ”se oikea” 😑❓
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.