Aikuisen naisen purkautumista
Selailin tuossa vanhoja viestejäni ja huomasin että välissä oli hyväkin jakso, se miski jälleen tuntuu että pahenee niin eipä ole tietoa. Hieman taustaa. Aikaisemmin asuin Espoossa ja muutettiin minun työni perässä maalle. Työni on määräaikainen mutta kuitenkin. Olipahan nyt mahdollisuus palata ns. juurilleni ja mieskin suostui mukisematta.
Epäilen kylläkin että tähän masentuneisuuteen on yksi suuri tekijä tämä syksy. Lääkityksenä minulla on Citalopramia 20mg/pvä. Ja nyt tuntuu että ei riitä (onko edes riittänyt?) Täällä lääkäri otti pois minulta särkylääkkeeni (panacod) koska hänen mielestään olen liian nuori syömään kyseistä lääkettä ja se aiheuttaa riippuvutta. No 2 v käytön jälkeen voi olla että on vieroitusoireita (väsy, huono-olo, ärtyneisyys) ja tämä ahdistunut olotila ei auta yhtään.
Kuinka ihmeessä selviän tästä? Työssä pitää käydä ja tykkään työstäni, ,mutta n yt ei vain ole motivaatiota ei yhtään!! Eikä haluakaan.
Ai niin ja seuraava asia, mistä johtuu seksuaalinen haluttomuus, minulla ei ole siis mitään mielenkiintoa kyseistä touhua kohtaan ollenkaan. Eikä ole ollut reiluun 1v. Arvatkaas kuinka kovilla mies on. Eipä elämä hymyile yhtään, jälleen😭😯🗯️