Aikoinaan raiskattu

Aikoinaan raiskattu

Käyttäjä nettityttö aloittanut aikaan 27.05.2009 klo 17:34 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä nettityttö kirjoittanut 27.05.2009 klo 17:34

Miten jotkut menneisyyden tapahtumat voivat vaikuttaa niin nykyisyyteemme? Nuorena olin elänyt ilman alkoholia, tupakkaa ja huumeita.

Sitten eräänä viikonloppuna sain kokea jotain kamalaa. Olin ystäväni kanssa pelimatkalla vieraassa kaupungissa. Ilalla joukkoomme liittyi eräs mies. Juteltiin niitä näitä ja hän alkoi tarjoamaan viinaksia. Hän suoraastaan juotti mut todella huonoon kuntoon. Ilta päättyi… ikävästi. En pystynyt millään estämään, kun kundi tuli päälle ja raiskasi mut. Vaikeaksi tämän teki myös se, että se oli ensimmäinen kerta, kun otin alkoholia ja olin vielä neitsyt kaikenlisäksi.

Nykyään kykenen seksuaaliseen kanssakäymiseen, mutta olen varovainen, varautunut ja välillä vähän pelokas. Kannanko tätä lastia koko ikäni?

Onko kellään samantapaista kokemusta? Mistä voimia?

Käyttäjä freebird kirjoittanut 27.05.2009 klo 22:50

Moi. Et varmastikaan ole ainut jolle on tällä lailla käynyt. Itselläni hyvin vastaavanlainen kokemus, tai oikeammin kaksikin vastaavaa kokemusta😭 . Kaikkein vaikeinta onkin varmasti juuri se, miten pitkäkestoisia seuraamuksia tällaisilla tapahtumilla on. Ja vaikka itsekin olen asiaa/ asioita käynyt läpi ystävieni kanssa, tai oikeastaan vain nykyisen poikaystäväni. Olen halunnut jotenkin lukita koko asian, ikäänkuin se muka muuttaisi asian laidan, tekisi tapahtuneesta jotenki vähemmän ikävän. Välillä on todella pitkiäkin aikoja kun en edes ajattele näitä asioita, mut sitten kun jokin kriisi alkaa, niin äkkiä tulee sitten nämäkin koettelemukset mieleen. En tiedä osaanko mitenkään tämän paremmin auttaa, mut halusin kertoa että saman kokeneita on paljon ja ensimmäinen ilmoittautuu nyt. Voimia sinulle 🙂🌻

Käyttäjä retkelijä kirjoittanut 30.05.2009 klo 17:58

Heippa🙂🌻🙂🌻

Katso Aikuisen elämä , sieltä löytyy otsikko -RAISKATUT- .

voimia voimia sinulle ja hyvää kesä🙂🌻