Mulla on voimavarat nyt niin lopussa.
Takana avioero (3 lapsen yhteishuoltajuus vko/vko),työttömyys /sairaslomat,rahahuolet ja vaikeudet hallita raha-asioita joista seurannut luottotietojen menetys sekä vuokrarästejä.
Vuosia jatkunut masennus, ahdistuneisuushäiriö ja pakko-oireinen häiriö,vaikeat itsetunto -ongelmat.
Vanhempieni vakava sairastuminen (aivoinfarktit,syöpä),heistä huolehtiminen.
Oikeastaan mun koko elämä ollut selviytymistä,pienestä asti niin monia murheita.
Nyt sitten työkkäri määräsi mulle karenssia.jo ennestään niin tiukkaa ja nyt juuri lapseni mulla 3vkoa. Olen viimeksi saanut rahaa kesäkuun alussa.
Työkkäristä työtarjouksen, työ olisi ollut mielenterveys ja päihde avustamista. Luonnollisesti oma mielenterveys pitäisi olla ko.työssä kunnossa.työnantaja oli sitä mieltä etten sovellu ko työhön eikä pyytänyt minua edes haastatteluun kuultuaan mt-ongelmistani.
Mutta työkkäri otti asian niin että olen kieltäytynyt työstä ilman pätevää syytä Ja sain siis karenssin joka jatkuu heinäkuun loppuun.
Oon aivan epätoivoinen, joka päivä ahdistaa ja mieli on todella maassa,en pysty keskittymään oikein mihinkään,pakkoajatukset palanneet,usein lamaannun ihan täysin,unohtelen esim ratissa minne olen menossa jne. On tullut myös fyysisiä oireita kuten vatsaongelmia.
En tiedä enää mitä tehdä
😭