Ahdistunut, uupunut, pelokas ja liian kiltti
Mulle on kehittynyt ajan saatossa kunnon ahdistus. Kohdistuu lähinnä uuteen työpaikkaani. Kirjoitin jo aiemmin, että pelkään ajaa moottoritiellä ja viime perjantaina jouduin tilanteeseen, jossa olin joutua ajamaan. onneksi ihana työkaveri tuli ja pelasti ja koska saan tukea työkavereilta tässä asiassa, muistan aina heitä vastavuoroisesti esim. venytän työvuoroa yms….Aloitan pian rohkeasti rattiin- valmennuksen ja nyt kysynkin, onko teillä jollakin kokemusta siitä, auttaako se tälläistä ajopelkoista ihmistä? Kärsin nimittäin todella tuosta elämääni rajoittavasta asiasta.
Ja kaiken tämän työstressin lisäksi olen mennyt ja sössinyt raha-asiani. Kas kummaa…vipeillä ☹️ ahdistukseeni olen ostellut lainarahalla kaikkea ja perinnän kautta koitan nyt sopia ja saada raha-asiani kuntoon….😯🗯️
rahaa ei jää meidän perheessä mihenkään kivaan ☹️ Mieheni, joka on yrittäjä tekee niska limassa töitä, että saa yrityksensä pyörimään, minä lähinnä AINA iltavuorossa ja jää siis tosi vähän aikaa perheelle sekä parisuhteelle. Toki, auttaa, kun viikonloput usein vapaana, mutta sekin kuluu nopeaan. Eilen ajaessani töihin, pääsi itku…..yritän kovasti tehdä työni hyvin ja olen tullut pelokkaaksi esim. jos unohdan pienenkin asian, pelkään että sössin työtkin ☹️ Onneksi minulla on upea aviomies,ystävät ja läheiset….ja terveys, mutta tuntuu että olen jotenkin VIALLINEN ja TYHMÄ