ahdistuneisuushäiriö, hypokondria, paniikki, onko muita?
Moikka. Olen 31-vuotias kahden lapsen äiti joka kamppailee näitten sairauksien kanssa. Olen 19 vuotiaasta asti taistellu paniikkihäiriön kanssa ja sairauspelon kanssa. Sain silloin lääkityksen siihen ja elämä olikin todella hyvä sen jälkeen pitkäänkin. Synnytin toisen lapsen 2 vuotta sitten ja sen jälkeen alkoi kova taistelu. Tuli vakava masennus ja ahdistus johon sain lääkkeet ja muuta hoitoa. Sitten tulikin taas ylämäki ja voin taas hyvin noin reilu vuoden mutta mutta…löysin suustani jonkun tumman kohdan nii siitä se alamäki sitten alkoi. Se tumma kohta oli mun mielestä tietenkin syöpä!!! Pikku hiljaa siitä vajosin vaa syvemmälle ja jatkuvasti tarkkailin itseäni, suuta, sykettä jne. Olin siis aivan varma että olen vakavasti sairas. Unohdin sitten sen suujutun mutta aina tuli uusi oire ja uusi vakava sairaus. Kokeita tehty iso kasa eikä mitään löydy. En edes usko kokenutta lääkäriä joka sano että olen terve. Mun tarina on nii pitkä että olis todella kiva jos löytyis joku ihminen joka kärsii samasta sairaudesta. Jos löytyy nii rohkeesti vaan viestiä nii taistellaan yhdessä irti tästä veemäisestä taudista😀